luni, 20 iunie 2016

Shoppingul de dimineata de la ROMWE

Buna dimineata .!
   Stiti ca este o vorba si cine a zis a zis-o bine . Shoppingul este incurabil  si da mare dependenta.Iar eu ma incadrez de minune la aceasta categorie.
Azi am ales sa fac cumparaturi cu haine sport , sunt preferatele mele si cele mai lejere haine .Le poti purta in orice moment al zilei
Am ales un TRICOU GRI foarte frumos , ce vine cazut pe un umar .Care mi euna imi place la nebunie acest model cat si culoarea este foarte frumoasa. Pretul sau fiind de doar 6,99$ redus de la pretul de 23,30$.Un pret foarte bun tinand cont si de reducerea aplicata care este destul de mare zic eu .


Am ales sa combin tricoul cu aceasta pereche de BLUGI TAIATI care vin deaspura glezei .

Sunt niste blugi superbi , de cum i-am vazut am zis ca trebuie sa ii comand , chiar adaca ma zeci de perechi de blugi , unii in plus nu mai conteaza  inca un  model nou .Am zis ca este un model nou si foarte frumos.Chiar imi plac foarte mult ,si nici nu sunt prea scumpi , costa doar 19,99$  avand o reducere foarte mare ,mai mult de 50 % din valoarea lor care inainte costa 45,99% ,Eu zic ca trebuie sa profitam acum de aceasta ofera ca nu stim daca ne mai intalnim cu ea.               
Si daca am combinat tricoul cu blugii am zis ca   mai lipseste ceva......oare ce sa fie??????????? Da , la aceasta tinuta trebuie neaparat si o pereche de incaltaminte pe masura. Asa ca  nu am stat prea mult pe ganduri si am cautat repede ceva ce pot combina cu tinuta de mai sus.Am ales doua modele , pentru ca inca nu stiu la care sa ma opresc , imi plac amandoua si nu stiu care sa o cumpar  .Dar poate imi dati si voi ceva ideii.Pentru inceput va arata aceasta pereche de PANTOFI SPORT ALBI care sunt foarte comozi ,au ca si sistem de inchidere  un siret fin .
Imi place acest model foarte bine si cred ca se potrivesc foarte bine cu orice model de blugi  sau dece nu si la o rochita sport .Am ales acest model din doua motive, sunt practici ,comozi si foarte usori  si al doilea motiv este reducerea de pret  foarte mare .
Inainte acesti pantofi costau 72,99$ iar dupa aplicarea reducerii au ramas la un pret destul de bun , doar 31,99$.
Dar ,cum va spuneam si mai sus am ales doua modele si nu stiu pe care sa cumpar , de aceea o sa pun si a doua   pereche si poate intre timp ma ajutati si voi cu ceva idei.
A doua pereche sunt niste ESPADRILE ALBE cu gaurle ,ideale pentru vara.


Sunt foarte draguti , mai ales imprimeul este foarte haios , imi place ca este din plasa si piciorul se poate aerisii foarte bine pe canicula de afara.
Si ei au o reducere imensa. Daca inainte  aveau un pret de 97.99$ acum ii poti  achizitiona la doar 42,99$.
Si acum in final de articol ,vin cu rugamintea de a ma ajuta cu o idee , care dintre cele doua perechi sa aleg ?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...