vineri, 10 iunie 2016

OOTD -Haine noi de la Shein

                    Azi  10-06-2016 a fost foarte cald.  De dimineata dupa ce copilul a plecat la scoala am dat fug al apost avamala pentru a ridica cateva colete mult asteptate .Colete care au ajuns foarte repede si  care m-au bucurat foarte mult cand le-am vazut  , pentru ca am primit exact ce am comandat si mai mult .....marimile se potrivesc de minune.Asa ca.....sa nu mai astept prea mult si sa va arat si voua ce am primit eu azi . Apoi cand am ajuns acasa am constatat ca nu are cine s imi faca poze sa  va arat si voua ce am primit. M-am imbracat  repede si am plecat la curte la cumnata mea, pentru a fi pe post de potograf. Intr-un final am reusit sa realizez imaginile dorite ..iar acum sa vi le prezint .
        O minune de TRICOU de care m-am indragostit de prima oara cand l-am vazut .Iar  azi  ...deja este al meu .
Am primit cel mai frumos tricou .Este ata de frumos si vine asa de bine  de nici nu ma gandeam  ca voi reusii sa iau marimea  ideala, dar daca te masori cu atentie inainte sa plasezi o comanda vei avea  produsele asa cum te astepti sa fie. Este un tricou pentru vara , eu una port si  iarna tot tricouri .Este confectionat  din bumbac blend si este foarte elastic  .Il poti gasii in mai mult emarimi disponibile , dar sa va spun un ecret cu acest tricou .Daca  iti plac tricourile mulate iti poti lua chiar si cu 2 marimi mai mic decat marimea ta  si el se va mula asa cum tu iti doresti pentru ca este foarte elastic.Iar daca iti plac tricourile mai largi , de preferat pentru persoanle care au ramas cu un pic de burtica dupa nastere  de preferat este sa va luati cu o marime mai mare si va asigur ca va fi ok.            
Imi place foarte mult atat culoarea ,imprimeul de pe piept cat si draguta dantela neagra care  este atasata la maneca ....Si nu costa nici foarte mult  ,costa doar 16,99$ avand o reducere destul de buna din pretul sau de 26,99$ cat era inainte.                                             


 In afara de acest tricu gri de mai sus  am mai primit si un alt TRICOU NEGRU . Un tricou casual din bumbac ce are in compozitie si elastan  care permite tricoului sa se intinda atat cat este nevoie , nici sa fie un tricou bat care sa nu aibe nici o intindere si sa se sifoneze imediat niic s afie prea elastic si sa fie prea mulat .


 Imi place cum vin e, imi place cum se aseaza iar cel mai mult imi place maneca ca este un pic cazuta si nu are cusatura de jur imprejurul maini.

 Este foarte frumos si il poti asorta foarte bine atat cu blugi sau de ce nu cu o pereche de colanti .

 Are o reducere destul de buna .Ininte avea un pret de 21,99$ iar acum est ede doar 13,99$. Deci....ai face o super afacere ..si nu doar in privinta banilor ci si in privinta produselor care sunt foarte bune se de o calitate superioara.

Si tu poti avea aceste haine daca iti plac .Mai sus ai link catre produs .
Va doresc cumparaturi placute !








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...