vineri, 10 iunie 2016

OODT - NewChic

                      10-06-2016  Zi de colete. In urma cu 2 zile am primit  doua avize postale ca in data de 10 iunie sa ma prezint la posta vamala pentru a ridica  doua colete.Azi dimineata la prima ora am plecat la posta vamala ,chiar daca este la 15 km de mine nu am ezitat si am plecat imediat.Am ajuns la posta am ridicat cele 2 colete si am ajuns acasa .Am avut o surpriza foarte placuta ..toate hainele comandate erau superbe si foarte frumoase. Dar am avut o mica dezamagire o bluza din colet am comandat-o gresit cu vreo 2 marimi mai mica , si nu am avut norocul sa imi vina.
                Dar ....cum trebuia sa va arat si voua ce am primit .....am gasit imediat un model.O sa va explic la momentul potrivit.
Asa ca ....nu va mai las  sa asteptati si sa va arat ce am primit .


Pentru inceput sa va arat acesti PANTALONI NEGRI confectionati din bumbac in combinatie cu polyester .Sunt destul de  frumosi si mai mult sunt si elastici  ce permite mulareta cat mai strans pe picior.
 Sunt niste pantaloni casual si foarte comozi.La spate au atasate doau buzunare iar in talie se regasesc doi nasturasi pusi doar  pentru a da un design frumos pantalonului .Pretul lor deloc mare  doar 9,88$ Nu cred ca poti gasii panaloni asa de calitativi la un pret mai mic de atat.


 Sunt niste pantaloni practici ,lejeri si comozi .Ii poti purta in orice moment al zilei .

Am asortat acesti pantaloni cu un tricou si cu  o pereche de BALERINI NEGRI  casual superbi  de vara  ce sunt confectionati dintr-un material foarte bun iar in interiorul materialului se gaseste imprimat si un pic de sclipici ce are o reflexie uimitoare mai ales la soare .Sunt foarte comozi , de parca nici nu ai zice ca esti incaltata.                                                       
Am ales acesti balerini pentru ca dupa nastere  nu am mai putut purta pantofi cu toc, pentru ca mi se umfla picioarele si ma dor , de aceea acum pot purta doar pantofi cu talpa cat de joasa .
Dar asta este sunt destul de frumosi , eleganti si minunati si pantofii fara toc sau talpa inalta , Mie imi plac foarte mult ,iar pretul lor este de-a dreptul uimitor , doar 8,95$ redusi de la pretul de 16,64$.

Tot in acest colet cu pantalonii negrii si balerinii am mai primit si acesti PANTALONI GRI ce imita foarte bine blugii. Nu ma asteptam nici sa mi se potriveasca marimea si nici  sa fie asa de frumosi .Sunt  foarte comozi , si foarte elastici.Cand am desfacut coletul mi se pareau ca sunt de copii ,dar in momnetul cand i-am imbracat parerea mea s-a schimbat total.Nu mai erau pantaloni de copii ci ..niste colanti superbi  ce vin foarte bine si mai mult , mai ascunde si unele imperfectiuni ale corpului. 


Dupa cum vedeti si in imagini la spate par a fi buzunare atasate dar ..sunt doau buzunare fictive , doar imprimate ca sa dea un efect de realitate a buzunarelor. Sunt foarte practici si ii recomand cu drag tuturor persoanleor.Mai ales daca ati sti ce pret mic are.........cred ca ati face comanda de ei in minutul urmator.....Doar 6,87$ ,avad ca si reducere de peste 45%. Inainte costau mai bine de 13 $.Dar vanzatorul s-a gandit la toata lumea si din cand in cand  mai fac si reduceri pentru a fi pe placul si buzunarul tuturor .........                                                      






Intr-un cuvand sunt cei mai minunati pantaloni care imita foarte bine blugii !!!
Iar acum sa ajungem si la ultimul produs din colet.Daca va mai aduceti aminte la inceputul acestui articol va spuneam ca un produs imi este foarte mic si am decis  sa fac aceasta bluza cadou cumnatei mele .Tot odata a fost si pe post de model  la realizarea fotografiilor .Altfel nu va puteam arata cum arata aceast bluza pe un model real.                                              




BLUZA PE UMERI foarte frumoasa, tot odata si eleganta . o poti purta atat pe umeri ,sub umeri sau si la baza umerilor.Este confectionata dintr-o superba matase foarte vaporoasa si a costat doar 9$.
Maneca dupa cum vedeti vine lasata pe mana si ajunge pana la cot , la mijloc are un elastic superb ce pune in evidenta talia , chiar daca in partea de sus este destul de larga .Este ideala pentru vara , se poate purta atat la pantaloni cat si la o fustita draguta .                              


Este un model ce are foarte mare cautare in aceasta perioada dar si in top cu moda.Am vazut o multime de doamne si domnisoare innebunite dupa acest model..Dar au si motiv pentru ca sunt asa de minunate inct nu iti mai vine sa te dezbraci de ea.Ai purta-o  tot  timpul .                   

Daca v-au palcut produsle primite azi , va invit si pe voi in magazinul onlin epentru a face cat mai multe cumparaturi , pentru ca este vara si avem nevoie de cat mai multe haine frumoase.Aici ai un avantaj foarte mare , gasesti atat haine frumoase, elegante  cat si cu preturi foarte mici .
                                  NE VEDEM LA O NOUA COMANDA !!!!                                     
Si mai vin cu o surpriza pentru voi , daca v-eti comanda si voi in aceasta perioada hainele dorite am un cod de reducere de 20% pentru toata lumea. Va atasz mai jos codul cuponului si un model de comanda .Spor la cumparaturi .Si nu uitati , doar folosind acest cod promotional v-eti beneficia de cei 20% reducere !!!!
Coupon code: water






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...