vineri, 3 iunie 2016

O noua comanda ROMWE !

Bun gasit !
      Daca tot este frig afara ,si fimea este cu febra in casa ,stau langa ea in pat si mai fac cate o comanda .Azi  am ales o tinuta noua, o salopeta superba de vara,
Un model foarte frumos ,mai ales ca acum salopetele au devenit foarte cautate ,fie ca sunt scurte ,lungi sau chiar 3/4.
Eu am ales azi o salopeta  de culoare gri ,3/4 confectionata  din denim .Imi place foarte mult cum arata ,imi place forma V de la gat  si imi plac foarte mult buzunarele laterale.Este ideala pentru vara , o poti asorta foarte bine atat cu un pantof stileto de inaltime mica cat si cu o pereche de incaltaminte cu talpa joasa. Daca si tu vrei sa ai aceasta salopte  o poti achizitiona doar de aici de pe siteul www.romwe.com la pretul de doar 27,99$ ,avand o mega reducere de peset 50% din pretul initial de 63,99$.Si daca vei achizitiona produse de aici , vei putea beneficia si de cateva discounturi . cum ar fi; 
comanzi haine de peste 59$ si beneficiezi de o mega reducere de 60% adaugand codul de reducere HMS60 la finalul comenzii voastre , iar daca comanda ta va depasii 50$ vei beneficia si de transport gratuit .Deci ???? ce zici? unde mai gasesti o asa oferta superba ? 
Cumperi haine frumoase si de calitate mai mult gratis decat cu bani la cate discounturi ti se  ofera sa poti achizitiona hainele dorite .
Va doresc cumparaturi placute !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...