joi, 16 iunie 2016

OOTD -Bluza shein

Bunz gasit !
In urma cu catev azile am primit aceast TRICOU minunat .Foarte lejer si de o calitate foarte buna.

Este ideal pentru vara , iar materialul din care este confectionat este de bumbac in combinatie cu ploiester.Imi place foarte mult ca la maneca nu este cusatura , imi place ca nu se sifoneaza .Se calca foarte bine.Imprimeul este foarte frumos si  are apicat un cauciuc fin care nu se simte la pipait .



Imi place ca il poti asorta foart ebine cu o pereche de panataloni sau dece nu si la blugi.Este atat de fin la atingere incat nici nu ai zice ca atingi ceva.Are si o structura de intindere care permite mularea pe corp.Imi place foarte mult culoare , este o culoare la moda ce nu se va demoda niciodata si mie una mi se pare chiar foarte eleganta aceasta culoare .                                   


Si pentru ca a avenit vara trebuie sa avem cat mai multe tricouri ,asa ca eu va recomand cu drag acest TRICOU foarte frumos  si deloc scump , doar 13.99$ redus de la pretul sau initial de 21,99$.
Va recomand cu drag aceste produse, sunt atat de bune si calitative iar pretul lor foarte bun .O data ce intrati pe site nu va mai vine sa iesiti , ba mai mult nicinu sti ce sa alegi pentru ca ai vrea sa cumperi tot ce vezi  pentru ca ai o gama variata de produse  Si nu uitati.....aveti sansa sa beneficiati de multe oferte ,discounturi ba  chiar uneori si transport gratuit daca aveti o comanda mica, la toata comenzile de peste 30$ ai transport gratuit.
Va doresc cumparaturi placute !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...