marți, 7 iunie 2016

OOTD - HAINE DE COPII BANGGOOD

                 Da ! Oficial este vara , si noi facem cumparaturi pentru vara.Acum 20 de zile am plasat o comanda pe site-ul international www.banggood.com cu haine si foarte multe accesorii . Un site cu produse minunate , noi facem cumparaturi foarte des de aici.Asa ca azi vrem sa va artam si voua ce produse am primit acum 2-3 zile.Produsele sunt pentru fetita mea.Am ales doua produse vestimentare  foarte frumoase pentru fetita .Unul dintre aceste doua produse este acesti pantaloni de blugi

                          Dupa cum vedeti ,sunt niste pantaloni superbi confectionati din denim foarte subtire ideali pentru vara.
 Sunt foarte lejeri si comozi ,au ajustate buzunare laterale  , iar  in talie au o banta elastica ce da voie pantalonului sa se ajusteze oricarei talii.Aparte de banta elastica mai are atasata si o curea din material ce se leaga pentru a da un design superb pantalonului .

 Sunt foarte frumosi si foarte eleganti , fetitei mele ii plac foarte mult .

 La spate mai sut ajustate inca doua buzunare .II recomand cu drag pentru ca sunt minunati , iar pretul deloc mare .
Oare cate persoane nu au cautat pentru fetitele lor o pereche de pantaloni ca cei din imagine si cati au fost sub 15-20$ $? Eu zic ca nici o pereche de pantaloni nu costa nicaieri sub 15-20$ .Dar ......o data ce am gasit acest site am fost foarte incantata de preturile mici si produsele de calitate .Va vine sa credeti ca acesti pantaloni costa doar........12,52$ ?


Sunt minunati iar fetita voastra se poate juca linistita si foarte lejera. Poti gasii acesti pantaloni in mai multe marimi disponibile de la 3 pana la 10 ani ,


O data cu acesti pantaloni de mai sus am ales si acest maieu portocaliu .


Este foarte frumos si  nemaipomenit pentru zilele foarte calduroase de vara.Este confectionat din bumbac in combinatie cu poliester .Si este de culoare roz-portocaliu  disponibil in mai multe marimi .
 Dupa cum vedeti in imagine la spate are ajustat o fundita superba de culoare bleu ce fafe un contrast foarte frumos impreuna cu acel minunat roz-portocaliu .

Este un maieu frumos si merita ca si fetita ta sa il aibe in dulapul ei cu haine de vara.Iar daca va spun ce pret bun are nici nu va vine sa credeti .....doar 6,57$.Un pret cum nu ai mai vazut in alte magazine  fie ele locale sau online.
Va recomand cu mare incredere acest site cat si produsele lor.Sunt minunate si mai mult ai transport gratuit in Romania!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...