luni, 20 iunie 2016

OOTD - Bratara De Picior

             Este luni , zi de sarbatoare , asa ca ....ce ai putea face intr-o zi de sarbatoare decat sa faci noi comenzi si sa scrii articole noi .
              Azi as vrea sa va arata ce am primit  in urma cu cateva zile, Daca va aduceti aminte va spuneam in acest ARTICOL facut cu cateva zile in urma despre ce urma sa comand.
             Iar acum dis de dimineata am venit repede sa va arat si voua .
             .Nu am luat prea mare lucru dar am luat ceva frumos . Si  nu am luat doar pentru mine ,ci si pentru cumnata mea. Eu sper sa va placa si voua, desii parerile sunt impartite in doua, sunt persoane carora le placaceste bratari de picior  sunt si persoane care nu le plac dar le place sa vada la alte persoane.
               Asa ca nu va mai tin prea mult in  suspan  si  haideti sa va arat superba BRATARA DE PICIOR care nu este doar frumoasa ,est chiar minunata.




Este o bratara foarte frumoasa ce vine foarte bine si cade super pe glezna piciorului .Este compusa din doua bucati de lantisor ,unul mai scurt si unul mai lung putin , iar de cel mai lung este prinsa o superba steluta mica atarnatoare pe glezna.Se poate ajusta dupa marimea fiecarui picior pentru ca la incheietoare are o bucata de zale in plus pentru ajustarea dimensiunii.

    Daca  tot a venit vara ,sunt superbe in acesta perioada, da un efect minunat piciorului ,  se poarta foarte mult  mai ales pe plaja.

Este foarte frumoasa , este confectionata dintr-un material ce nu oxideaza  si care isi pastreaza culoarea chiar daca intri cu piciorul in  apa. Pretul ei este de necrezut  doar 1,02$ .Un pret foarte mic in comparatie cu preturile de la alte magazine  fie ca sunt online sau nu .O vei gasii si  in alte modele la fel de frumoase , una maideosebita ca alta .

Daca si tie iti place aceasta bratara ....eu zic sa nu mai stai pe ganduri si sa dai fuga sa o comanzi ..ca a venit vacanta .....si cu siguranta vei fi in trend  in aceasta  cu bratara  de picior.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...