vineri, 24 iunie 2016

A VENIT VACANTA !

         Hei , dragi prieteni ! A venit si mult asteptata vacanta a copiilor dar si a adultilor . Cu totii cred ca ne facem planuri de vacanta pe unde vom mai calatorii si in acest an .Clar e timpul sa mergem la mare . In fiecare an merge pe Litoralul Romanesc cu exceptia unor  concedii facute si prin alte tari . In acest an  am ales Bulgaria  statiunea Sunny Beach , un sejur de 8 zile la un hotel de 4 stele all inclusive. Speram sa fie foarte frumos, Pentru ca anul trecut am fost dupa cum va spuneam mai sus pe Litoralul Romanesc , iar din gresala nu am facut rezervari din timp si asa am pierdut o zi intreaga tot cautand cazare , toate pensiunile si toate hotelurile erau foarte aglomerate si fara locuri de cazare disponibile.Si ca sa nu mai patim ca anul trecut ,anul acesta am facut rezervare la o agentie de turism inca din aprilie, sa fim siguri ca nu vom mai trece prin ce am trecut anul trecut .
         Acum ca tot am gasit  destinattia , dorita care in maxim o luna de zile vom merge in concediu a ramas doar cateva lucruri de facut . Sa facem bagajele pentru mare , dar tinand cont ca vom sta 8 zile trebuie sa am la mine si cateva costume de baie  dragute si viu colorate.Asa ca m-am pus pe cautat ceva costume de baie mai deosebite ,mai colorate ,mai atragatoare.Si am gasit un site de unde poti alege o multime de costume de baie .Este vorba de ZAFUL site care ai ce sa alegi nu gluma.

Costum de baie negru   la doar 9.52$.
Costum de baie galben  la doar 16,99$

Costum d ebaie roz la doar 19.49$.

Aceste modele sunt printe preferatele mele ,dar mai sunt o multime modele superbe.

Si pentru ca este vara ZAFUL  organizeaza un mega concurs pentru toata lumea .Asa ca nu mai sta pe ganduri si fi atent la ce iti voi spune mai jos.
Concursul se desfasoara aici pe Insagram ZAFUL .
Ca si tema a concursului este urmatoarea. Tu ,impreuna cu cateva prietene trebuie sa postati o poza in costume de baie si sa povestesti o frumoasa intamplare din vacanta ta ,  aici pe instagram si sa adaugati  @zaful  +ZAFUL-Official si sa puneti si #zafulbff  .AICI FACI INSCRIEREA SI NU  UITA DE CERINTELE DE MAI SUS
Vor fi 8 castigatori a caror poveste de vacanta va fi mai frumoasa si mai interesanta ,cei 8 castigatori vor casticga un costum de baie atat pentru ea cat si pentru o prietena cate un costum de baie creat special de desingnerii ZAFUL
Sper sa aveti noroc la acest minunat concurs !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...