marți, 7 iunie 2016

A venit vara ! Haine noi vom cumpara !

Bun gasit !
Calendaristic a venit vara .Dar meteorologic inca nu .Dar noi nu ne pierdem speranta ca nu va mai venii si ne pregatim de concedii si vacante.In curand vor lua si copiii vacanta si avem timp pentru plimbari si iesiri unde ne dorim noi fara sa mai stam cu gandul ca maine iar o noua zi de scoala, o noua zi de munca. Asa  ca .....am hotarat sa mai facem cateva cumparaturi inainte de a pleca in concediu, sa mai luam cateva hainute noi de care avem sau nu nevoie dar sunt foarte necesare.Fiind vara trebuie sa schimbam hainele foarte des.
Azi am ales sa facem o comanda de cateva noutati .Am  comandat aceasta rochita rosu cu alb pentru fetita mea.

Este o rochita frumoasa si foarte eleganta pentru fetitele cochete.Este o rochita casual, confectionata din bumbac in amestec cu poliester ,iar partea de sus pana la talie este elastica , ce permita o lejeritatea  placuta .Asa ca nu trebuie sa iti faci griji ca rochita va fi prea mulata sau va fi stramta.Este de marime medie ,deaspura genunchiului.
Nu doar modelul este foarte frumos,ci si culoarea ,combinatia de culoare intre rosu si alb este minunata .La fel ca si pretul foarte mic de doar 3.72$. O nimica toata .Si fetita ta merita acest rasfat .
Dupa cum vedeti in imagine la spate are o frumoasa fundita alba ce vine in combinatie ideala cu partea de jos a rochitei .
Dar , nu doar pe rosu puteti gasii aceasta rochita, mai este disponibila si pe alb cu negru , si mie imi placea foarte mult aceasta combinatie , dar pentru fetita mea nu era disponibila marimea acestei culori.Asa ca , am decis sa cumparam pe rosu ,este foarte frumoassa  pe  ambele combinatii .


 Aceasta rochita se poate purta atat la un party cat si in parc sau de ce nu la gradinita,Este minunata si nu trebuie sa va lipseasca,Pentru ca este vara si fetita ta trebuie sa aiba cat mai multe rochite.


Am mai ales si aceasta rochita gri foarte lejera de vara  si  foarte frumoasa,


Este o rochita cu maneca scurt aideala pentru vara ,confectionata din bumbac blend  ce vine in combinatie si un un pic de elastan ce permite imbracarea foarte usoara a copilului.Este o rochita cu cu stil casual , ce se poate purta atat in parc sau la plimari si de ce nu chiar toata ziua.Este o rochita foarte adorata de copii si din pricina personajului  imprimat.
Este disponibila  in mai multe marimi de la 2 la 11 ani .Este atat pe culoarea gri cum am ales noi cat si pe alb .
Ce sa va mai spun de pret , aproape gratis, doar 3$ costa aceasta frumuseste de rochita.





Dar nu am ramas cu comanda aici, am comandat si pentru mine ceva Ca na....doar facem cumparaturi impreuna eu si fiica mea.
Am ales acest tricou negru Pentru ca mie imi plac foarte mult hainele de culoare neagra dar si modelul acesta este foarte frumos ..ce sa mai zic de imprimeul de pe tricou.
Un tricou frumos zic, eu ...dar acum toata lumea are pareri impartite .Unor persoane le  plac alegereile mele unora nu .Dar cum spuneam nu toti suntem la fel si nu tuturor ne plac aceleasi haine.
Mie imi place ,este un tricou ce il poti purta oricand doresti , eu una si iarna tot tricouri port pentru ca bluzele cu maneca lunca imi provoaca alergie ,Asa ca trebuie sa cumpar cat mai multe tricouri .
                               Acest tricou este disponibil  in mai multe marimi ,iar ca si culori il poti avea atat pe negru cat si pe alb .
 Ce sa mai spun de pret ,este destul d emic in comparatie cu tricourile cumparate din magazinele care le vizitezi de cate ori iesi la plimbare  sau atunci cand esti nevoit sa cumperi ceva.Costa doar 3,70$ si este confectionat dintr-un amestec de bumbac care se spala si se calca foarte bine .




Si ca tot vorbeam de vara , de caldura si de haine noi am ales si acest maieu negru   , da ati vazut bine , tot de culoare neagra .


Un maieu dragut ,este atat de haios si in acelasi timp minunat . Este un maieu ce se poate purta pa blugi fie ca sunt scurti sau lungi .Se poate purta in orice moment al zilei .
Este confectionat din bumbac  si costa doar 3,45$.Dac si tu vrei sa fi mereu in centrul atentiei ,dace vrei sa ai si tu toate aceste tricouri cu fel de fel de imprimeuri care mai de care mai sofisticate .
 Va doresc cumparaturi  placute .!  Aveti  de unde alege .DOAR DE AICI .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...