luni, 20 iunie 2016

OOTD- Haine De Bartbati !

Bun gasit !
Acum cateva zile am primit un colet cu hainele comandate pentru sotul meu .Dar cum el a plecat de acasa inainte de a sosii coletul am stat sa ma gandesc cui asi putea sa ii fac cateva poze cu  hainele primite. Dar  am gasit imediat persoana potrivita.Pe cumnatul meu, dar ...diferenta de marimi cam difera de la unu la altul , asa ca ....chiar daca  au fost un puc mai muci pozele au iesit perfect .
Am primit aceasta BLUZA ALB CU GRI , foarte frumoasa, cu un material superb , de bumbac blend in combinatie cu elastan ce permite intinderea bluzei .

 Are o culoare placuta ,combinatie de alb cu gri ,dar si imprimeul putin cauciucat este foarte frumos.Se spala si se calca foarte bine , o poti asorta de minune la blugi.Ce sa va mai spun ...este minunata. Iar pretul ei deloc mare ...o nimica toata , doar 11.53$. O poti gasii in mai multe marimi si culori .

Dupa cum vedeti  si in imagini vine destul de bine.Si este si foarte frumoasa!

In acelasi pachet am mai avut si aceasta CAMASA MULTICOLORA  care pot spune ca este minunata, iar materialul de nedescris.

 Este o camasa multicolora ,si foarte frumoasa ce are un stil casual.Chiar nu am vazut in nici un magazin o asa culoare si mai ales acest material.Este ideala pentru orice anotimp. Confectioanta din  bumbac .Se inchide cu nasturi atat in fata cat si la manseta, unde are 2 randuri de nasturi .Se poate purta atat cu maneca lunga cat si cu maneca inoarsa pana la cot . Se asorteaza de minune cam cu orice tip de pantalon.Iar daca ii aflati pretul nu o s ava vina sa credeti cat de ieftina a fost ....si mai mult a avut si reducere de  27 % din pretul ei initial de 19,72$ , am mai platit doar 14.33$.Un pret mic pentru o haina mare.
Recomand aceasta camasa pentru toti barbatii ce vor sa fie diferiti in orice moment al zilei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...