vineri, 24 iunie 2016

O VIATA SANATOASA CU BANGGOOD

Bun gasit !
      Daca pana acum am postat doar haine ,azi vreau s ava arat ca la BANGGOOD poti gasii o multime de lucruri foarte utile in viata de zi cu zi.Aici hasesti ata haine , cat si electronice, perdele, obiecte de gradina,etc .Foarte multe produse utile atat in casa cat si afara .Si pentru ca a venit vara , o data cu caldura dispare si cheful de mancare , dar eu m-am gandit cum imi pot face copilul sa manance cat mai  multe fructe si legume .Pentru ca nu de multe ori copii au atractie de legumele sau fructele din farfurie , azi vin cu  o idee si pentru copii vostrii , asa cum intentionez sa fac cu fetita mea.As vrea sa va prezint cateva lucruri care va face farfuria o atractie minunata pentru cei mici sau de ce nu si pentru cei mari.
De multe ori stam si inventam un sandwich cat mai frumos si mai colorat  cu legume.Dar cu ce va voi prezenta eu acum sigur aceset idei vor venii de la sine.
Am ales o RAZATOARE MULTIFUNCTIONALA formata din 11 piese , care te va ajuta sa te joci cu frctele si legumele dupa bunul plac si sa pui copilului tau in farfurie tot felul de forme minunate.



Este o razatoare multifunctionala formata din 11 piese ,iar cu ea poti realiza o multime de forme din fructe si legume,Poti face ca farfuria micutului tau sa arate minunat iar el va maca cu drag formele realizate  cu aceasta razatoare.

Fructele si legumele vor fi preferatele micutului tau .Eu am ales aceasta razatoare pentru ca fiica mea nu prea mananca legume,mananca dar mai putin , si intenztinez sa o fac sa manace de drag si cu mare pofta legumele.
Vroiam sa cumpar aceasta razatoare de mai mult timp dar de cate ori o gaseam ba nu aveam bani la mine suficienti sa o cumpar ba o gaseam foarte scumpa.Dar am avut noroc cu acest site si am comandat razatoarea la un pret genial , doar 6,59$, Ore iti vine s acrezi ce pret mic are ???Abia astept sa o primesc .
Si pentru ca mai aveo o problema ,tot legata de mancare , problema oualelor,Fetita  mea mananca foart rar ou fie ca este fiert ,prajit sau gatit in cuptor, ba mai mult nu mamaca galbenus, ii place doar albusul , asta nu e un lucru rau , pentru ca toti stim ca in galbenus se afla toate toxinele.Dar as vrea sa mamance mai des ou , fie el doar albus.Asa  ca am comandat  aceasta FORMA DE SILICON  in forma de iepure pentru prepararea oualelor.
Este tare haioasa , iar cum fiica mea nu mamaca galbenusul asi putea combina cu ceva legume forma ochilor. Eu sper sa ne fie de mare folos aceasta forma care am achizitionat-o  cu dor 3,59 $.

Tot in aceasta comanda am mai adaugat si o FORMA DE SILICON PENTRU WAFFE Stim cu totii cat de riscant este in aceasta perioada sa mai cumparam prajituri pentru copii ,ideal ar fi sa le facem in casa si pentru ca este vara si cald ar trebui sa evitam prajiturile cu crema, frisca si prea multa ciocolata.
 Asa ca eu am gasit solutia perfecta in care frisca , cremele si prea multa ciocolata sa mai dispara din meniu , am ales un dulce  care il putem combina foarte bine cu fructe  , un gem natural sau foarte putin zahar pudra.
 Forma este una foarte frumoasa si atragatoare avand o forma de inima . Aceasta forma este atractia multor copii , iar daca avem un pic de imaginatie cu aceste inimioare copilul va fi foarte fericit cu ce va gasii in farfuria sa,
Imi place si ma bucur ca am adaugat si acest produs in comanda mea,abia astept sa o primesc sa pot creea forma de prajitura ideala pentru copilul meu .Iar daca va spun ce pret mic a avut , nu o sa ma credeti , doar 2,99$.O nimica toata .

Intamplator ,tot rasfoind paginile site-ului am descoperit o multime de produse foarte utile , asa ca stiu de acum ce voi comanda tura  urmatoare .Acum as vrea sa va mai arat cateva chestii interesante.
Am ales  sa va arat cat de placut ar fi sa iti creezi singur o imagine in ceasca de cafea sau de cappuccino .nu ai nevoie decat de un SET DE ARTA PENTRU CAFEA

.
       Cu aceste forme ceasca ta de cappuccino sau cafea va fi una foarte draguta , iar dupa cum vedeti in imaginii , in cele 16 forme gasiti o multime  de imagini care mai de care mai frumoasa.Poti face o ceasca de cappuccino persoanei dragi si ii ceasca ii poti adauga o inimioasa  pentru ai arata ca  o iubesti indiferent de modul cum o spui .
Iar daca seful se la serviciu este suparat inveselestel cu un zambet minunat in ceasca de cafea .Vei putea face pe toti foarte fericiti cu acest set de arta pentru cafea , care nu este deloc scump , doar 2,99$.

Si pentru ca mai sus am tot vorbit de fructe si legume am mai gasit o RAZATOARE TUB pentru legume .

Cu aceasta razatoare tub poti realiza salate deosebite sau de ce nu chiar flori dragute din legume.Tot ce ai nevoe eset doar putina imaginatie iar restul vine de la sine.Poti face ca legumele sa arate precum o farfurie de spachete  
Nu mereu gasesti asa forme frumoase ce va da un pic de culoare si savoare  la orice masa din zi.
Este destul de utila iar pretul foarte mic de 5,19$ te ajuta sa creezi arta din farfuria ta sau a celor dragi tie.
Voi revenii in curand cu impresii despre produsele comandate si va voi spune daca fetita mea prefera de acum legumele.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...