luni, 27 iunie 2016

OOTD - COMANDA WHOLESALEBUYING

Bun gasit !
         In urma cu ceva timp va spuneam  in acest ARTICOL ca am facut o noua comanda de haine de pe un site  nou . Am primit comanda cu ceva intarziere  din vina mea ca nu am ales numar de urmarire comanda , dar in cele din urma a sosit comanda  si cei drept a meritat asteptarea.Produsele sunt superbe , sunt  exact ca in pozele de pe site ,au materiale foarte bune si nu in ultimul rand au fost foarte ieftine.In prima faza cand am vazut ce preturi mici sunt , nu ma asteptam sa fie calitative ,dar se pare ca m-am inselat iar produsele sunt superbe.
     Produsele au fost cumparate pentru sotul meu , dar au ajuns cand el nu este acasa, dar am gasit imediat un manechin pentru a va arata si voua despre cu produse este vorba.Am pozat pe cumnatul meu .
Am primit acest TRICOU GRI INCHIS ,un tricou casual confectionat din bumbac blend ce este foarte fin si placut la atingere ,iar ce ii place sotului cel mai mult deshiderea de la gat in forma de V .Majoritatea tricourilor care le poarta este ca cel din imagine cu forma V.
 Este si putin elastic si nu se sifoneaza, il poti strange cat vrei el ramane neschimbat , iar de clacat nu va mai zic , se calca asa de bine incat nu ai nevoie  nici de abur la fierul de calcat .Un tricou foarte frumos  ce vine pana in talie si se aseaza de minune ,si cum va spuneam mai sus , chiar nu ma asteptam sa fie asa de calitativ la pretul  care l-am achizitionat de doar 3,62$ , ma asteptam la calitatea lui sa fie 0 dar are o calitate superioara.
Si cum a venit vara  si este foarte cald avem nevoie de multe haine pentru a ne schimba si de 3 ori pe zi .Asa ca a doua piesa vestimentara din comanda a fost tot un TRICOU GRI DESCHIS care la gat este tot in forma de V .
Acest tricou este un pic diferit fata de cel de mai sus, este mult mai elastic si mai subtire si un pic mai lungut .Este destul de bun are un material bun , elastic si de buna calitate.Am ales o culaoare mai deschisa , cu toate ca negru este o culoara de mare cautare nu este indicat si in perioada de vara caniculara ,asa ca m-am orientat catre o culoare deschisa.Dar ....ce  credeti voi ? Oare ma credeti ca  a costat doar 2,91$??? Un tricou in acest gen , acelasi material am gasit in mall la un pret de peset 10 ori mai mult .Si ma bucur ca am gasit acest site su produse de calitate si foarte , foarte ieftine.

Ca sa pot creea o tinta frumoasa, impreuna cu aceste doau tricouri am ales si acesti PANTALONI INDIGO foarte superbi  la doar 6.05$ care acum nu mai sunt nici in stoc. Era de asteptat la ce pret au sa dispara din stoc asa de repede .
 Sunt niste panatloni exceptionali ata ca model cat si la material.Se aseamana foarte bine cu blugii doar ca este un material foarte subtire.In talie se  prinde cu un snur pentru ajustarea dimensiunii dorite . Sunt ideali pentru vara ,primavara chiar si toamna.
 Au o multime de buzunare , atat pe lateral cat si pe coapse, unele sunt simple iar altele au o inchidere cu fermoar.Jos la glezna are atasat o capsa pentru prindere ,iar ascuns are o banta elastica .Sunt foarte chic  ba chiar la moda , pentru ca multi baieti,barbati ii cauta prin toate magazinele.Sunt foarte frumosi iar eu ca si femeie ii recomand cu drag tuturor barbatilor.V a pot spune ca si eu asi purta o asa pereche de pantaloni .SUNT SUPERBI!
As dorii sa imi spuneti si voi parerile voastre despre aceste produse, daca va plac m, daca si barbatilor vostri le-ar  place aceste haine, sau daca ei ar purta aceste haine.
Va recomand cu darg acest site , gasiti haine atat de barbat cat si de dama la preturi foarte mici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...