duminică, 26 iunie 2016

OODT - HAINELE COPIILOR DE LA DRESSLINK

             Buna dimineata !
       Azi m-am trezit un pic mai tarziu , si fara chef de nimic, dar cu toate astea as vrea sa va arat  o noua comanda primita. Daca va aduceti aminte in urma cu mai bine de 2 luni va scriam in ACEST ARTICOL despre moda copiilor.Acum  doua zile am primit si coletul mult asteptat .Cam tarziu ce e drept dar imi asum vina pentru ca nu am ales numar de urmarire a coletului.
In fine ....de acum in colo stiu ca nu trebui sa mai uit de numarul de urmarire.
Acum sa va arat si ce produse am primit .Sunt cateva rochite superbe.
Va rog sa imi scuzati modele din poza ca sunt un pic cam imbufnate ...dar erau in piscina si le-am luat la pozat .
Am ales aceste rochite pentru ca sunt intradevar modele foarte deosebite si foarte frumoase.In special imi place foarte mult aceasta ROCHITA NEAGRA DIN DANTELA  , va pot spune ca este de-a dreptul superba .
 Are o dantela foare fina si in acelasi timp si foarte elasica ce permite intinderea la marimea dorita.Gulerul este nemaipomenit de deosebit fiin confectionat dintrun material auriu foarte frumos ce are aplicat o multime de paiete, iar la spate sunt doua franjuri fumoase ce se pot lega pentru ca acest guler sa se aseze foarte frumos la baza gatului .Ca si pret ce sa va spun a foast unul de necrezut , doar 4.01$ . Acum dim pacate stocul s-a epuizat dar ...urmariti pagina  siteului si cu siguranta va revenii in stoc.
Am mai ales inca doua ROCHITE CU BULINE in principiu una pentru fetita  mea alta pentru nepoata mea, dar fetei mele nu i-a venit aceasta rochita , avand un alt model ca celelalte nu s-a incadrat la marimea aleasa.Dar nepoata a fost mai castigata , pentru ea rochita a fost minunata.
Ii vine de minune , doar ca .....va spuneam mai sus fetele au fost scoase din piscina pentru realizarea fotografiilor si sunt un pic suparate .Rochita este minunata si are un material foarte frumos si fin la atingere ,Este o matase fina si foarte vaporoasa.
Se inchide la spate cu un fermoar ascuns destul de bine , iar la mijloc are  o panglica ce se leaga in fata , noi am legat-o in spate pentru ca asa a fost alegerea micutei.
Este o rochita frumoasa si o recomanda cu drag tuturor fetitelor cochete.Iar voi dragi mamici sa stiti ca merita sa platiti suma de 5.05$ pentru asa minune de rochita.
Dar comanda a continuat si am mai ales si alte rochite la fel de frumoase ,una dintre ele este si ROCHITA IN DOUA CULORI .


          Care este foarte frumoasa si deosebita , este confectionata din bumbac in combinatie cu tul in genul celor tutu, Dupa cum vedeti  sub poalele rochitei  se ascund o multime de volanase ,este o rochita gen printesa dar scurta ,este destul de vaporoasa si potrivita foarte bine pentru vara , Copilu tau se va simti foarte lejer  si in acelasi timp si elegant .Asa ca dragi mamici se merita din plin sa platim 4,42$ pentru minunea aceasta de rochita foart e,foarte suberba.Aceasta este una din preferatele fetitei mele , iar eu o recomand  tuturor fetitelor.
Iar o ultima rochita din aceasta comanda a fost ROCHITA CU COADA DE RANDUNICA .
O rochita superba din doua culori ,In partea de sus este confectionata din bumbac in combinatie cu o dantele superba iar in partea de jos ,are ca si material d ebaza matase in combinatie cu tul negru , Daca va uitai mai bine este si asimetrica , partea din fata este mai scurta iar partea din spate este mai lunga , de aici si denumirea de coada de randunica.Are o intindere foarte buna iar la mijoc o panglica ce se ataseaza  la mijloc pentru a da un design superb .

              Fetitei mele ii place foarte mult , iar nepoata a fost si ea foarte incantata de acest model cat si de culoare ,Asa ca i-am promis ca in urmatoarea mea comanda voi mai lua o rochita identica si pentru ea.Pretul ei este destul d emic doar 4,69$ .Si va rog sa ma credeti  ca aceste rochite  isi merita din plin  preturile.Fiind si foarte mici va garantez ca o s afaceti cea mai buna alegere.
VA DORESC CUMPARATURI PLACUTE , CA DOAR A VENIT VARA SI AVETI NEVOIE !










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...