sâmbătă, 18 iunie 2016

Mobilier de baie !

              De curand  m-am mutat intr-un apartament nou Unde am doua bai, un amica si una mare in jur de 10mp.Am ales faianta alb cu rosu  iar gresia este rosie.Acum  ma tot gandesc ce MOBILIER DE BAIE  sa aleg...sa aleg pe alb .pe rosu ,sau sa combin culorile/?  Tinand cont ca restul sanitarelor din baie sunt albe  am zis ca ar fi o idee buna sa aleg mobilierul de baie de culoare rosu/bordeaux. Oare m-am gandit bine??? Am tot auzit pareri impartite de la multe persoane ca ar trebui sa pun si alte culori incat sa nu aiba nici o legatura  cu gresia ,faianta sau  sanitarele.....dar nu  stiu cat de bine ar arata totul in alb si rosu si sa vin cu un mobilier pe galben sau pe verde .Nu cred ca ar fi o idee buna . Dar pana la uram fiecare isi asorteaza culorile dupa bunul plac.Eu o sa raman tot pe culoarea mea.
Ce ziceti de acest mobilier ? Este foarte frumos si cred ca se incadreaza foarte bine , atat ca dimensiune cat si la culoare. Oglinada imi place foarte mult ca este foarte mare sa te poti vedea foarte bine.Iar restul accesoriilor  sunt mai mult decat minunate .
Imi place penru ca are o multime de compartimente in care poti pune tot ce doresti, toate lucrurile de care ai nevoie  in baie  si nu mai este cazul sa te plangi ca ai prea multe produse si nu ai cum sa le organizezi in baie.
Am gasit si asa pe culoarea alba ,este frumos si pe alb dar.....parca cel de mai sus are ceva aparte , ceva care te atrage mai mult...si asta nu din cauza modelului pentru ca sunt identice , doar faputul ca este bordeaux si culoarea asta parca te atrage ca un magnet .

Acum daca ar fi sa aleg  pe cel bordeaux ,oare ce culoare sa aleg covorul din baie? Cine imi da si mie o idee  buna ,sa pot asorta totul  ca la carte .
Acum daca credeti ca gresesc undeva ,astept si parerile voastre Tot timpul este loc de o parere in plus si de o  alta idee.Tot timpul este loc de mai bine.A.....si poate ma sfatuiti si in legatura cu covorul .Acum daca am gasit acest superb mobilier ,cu siguranta singurul lucru care ar mai lipsii este covorul .Asa baia mea va fi intreaga .
Recomand cu drag acest mobilier de pe acest site .Am vazut acest mobilier si in magazine dar cu mult mai scump decat aici .
     ASTEPT PARERILE VOASTRE !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...