duminică, 19 iunie 2016

OOTD - Tinuta De Vara

Bun gasit .
    Este duminca .Azi a fost foarte cald ,pana in jur de ora 18 ,dupa care a inceput s abata vantul , cu siguranta va venii si o ploaie .Asa ca am intrat in casa si am zis ...acum este timpul pentru un nou articol.
         Daca  va  aduceti aminte in urma cu cateva zile va spuneam in ACEST ARTICOL ca am comandat acest produse minunat .Dar spre ghinionul meu , stocul s-a epuizat foarte repede  si am  fost nevoita sa schimb produsul .Cu toate ca imi placea enorm de mult acea salopeta nu am avut noroc de ea, dar timpul nu este trecut si voi urmarii cand apare in stoc pentru a o achizitiona.
      Si cum acea salopeta nu a fost in stoc am ales o alta SALOPETA la fel de frumoasa doar ca ,,aceasta este mai scurta .

Dar asta nu este o problema ca este mai scurta ...ca doar a venit vara si este foarte ok pentru aceasta perioada.Imi place ,este foarte frumoasa,  este o salopeta stic casual  si  are un material superb ce contine atat poliester cat si un elatan foarte bun, ce permite intinderea .
Dupa cum vedeti nu este foarte scurta  ca si lungime , intr-un cuvant este superba !



Imi  place foarte mult pentru ca are un decolteu in forma de V  si mai mult imi plac cele doua buzunare de pe lateral .Cum va spuneam si in alt articol imi plac foarte mult hainele care au buzunare .

La mijloc are un elastic ce imparte salopeta in  doua de parca  ai zice ca ai o tinuta in doua piese, se poate pune peste elastic si o curea .pentru a da o forma taliei si mai superba , Iar la spate se inchide foarte finut cu un nasture foarte mic                                        

Mie imi place foarte mult , o poti avea si tu daca vrei la un pret foarte mic de doar 17,99$.Si ajunge si foarte repede la tine pentru ca va venii foart erepede un curier sa iti aduca produsul direct la usa ta .
Este frumoasa si o recomand cu drag tuturor persoanelor.
SPOR LA CUMPARATURI , CA AVETI DE UNDE ALEGE !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...