sâmbătă, 30 aprilie 2016

COMANDA NOUA -ROSEGAL

Buna dimineata !
In acesata dimineata am realiat o noua comanda de pe un site international ROSEGAL un site cu produse atat de dama cat si de barbati si foarte multe accesorii.Azi am vrut sa comand haine de barbati .Am vrut sa fac un cadou sotului si intr-un final am reusit sa ma  pot decide ce sa cumpar , cam grei ...cei drept pentru ca sunt foarte multe produse  care iti atrag atentia ...eu ce credeti ca am facut , puneam un produs in cos ,vedeam un alt produs ,scoteam unul puneam altul deci ...greu de decis .
Dar se parae ca in finala am putut decide asupra catorva obiecte .
In primul rand ama ales aceasta Jacketa de piele  de culoare neagra
 Esential am vrut sa aleg un alt model dar am profitat de ocazie ca aceasta geaca are o reducere foarte mare si am zis sa o cumpar . are o reducere de 37% din pretul ei inintial de 37,82$ am reusit azi sa o achizitionez cu doar 23,94$.


Si pentru ca am vrut sa mai pun si altceva in cosul de cumparaturi ,am mai ales si  acesti PANTALONI GRI , stil creion din bumbac la doar 12,97$.Am ales acesti panatloni fiind destul de comoi si practici in orice moment al zilei .Iar culoarea este foarte frumoasa.Sunt la mare cautare acest tip de panatloni si  intradevar au si motiv sa fie cautati pentru sa cunt superbi .

Sunt disponibili si pe culoarea negru asa cum puteti vedea in imaginea de mai jos. Au o banta lata  la mijloc ce are ajustat un snur  ce nu permite pantalonilor sa cada in jos si tot odata ii poti ajusta dupa talia ta.Iar ce m-ia atras atentia  este si acel imprimeu cu litere albe de pe picior .
Intr-un cuvant sunt minunati e, mie imi plac foarte mult si acum sper sa ii placa si sotului meu .Va 
atasez imagini cand voi  primii coletul .
                                              

Am vazut multe lucruri destul de interesante in acest site , atat haine cat si multe accesorii si decoratiuni de toate felurile.Este un adevarat mall acest magazin online pentru ca aici gasesti tot ce doresti .Tot rasfoind paginile siteu-lui m-am oprit asupra unei decoratiuni interioare superbe cu FLUTURI 3D ce se aplica pe perete. Destul de frumosi si viu colorati ce vada o pata de culoare camerei tale .Se pot aplica atat pe pereti cat si pe dulap, frigider sau dece nu in ghiveciul cu flori  sau de ce nu pe televizor, laptop sau chiar si pe telefon , pentru ca are un sistem destul de bun de prindere atat cu banda dula adeziva cat si cu magnet .Sunt  cate 12 bucati in pachet .
Eu am ales acesti fluturi pentra camera fetitei ,pentru ca are si o perdea foarte frumoasa cu fluturii ,iar aceste decoratiuni vin perfect in camera ei .

Sunt foarte frumosi si ii puteti gasii disponibili in mai multe nunate de culori destul de frumoase pe care ii puteti asorta cu usurinta camerelor sau altor obiecte ce doriti sa fie decorate cu acesti fluturi .


Dupa cum vedeti sunt atat  in combinatii de culori multicolore cat si pe o singura nuanta d eculoare .



 Toate culorile sunt de-a dreptul uimitoare .Nu le poti rezista . Acum poti alege si tu culoarea preferata pentru a iti decora camera dupa bunul plac .


Revin cu imagini cand voi primii coletul .



4 comentarii:

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...