marți, 26 aprilie 2016

TELEFON SUPER SLIM DE LA BANGGOOD

Bun gasit din nou !
Afara ploua, este frig si foarte urat ,asa ca am decis sa fac un nou articol despre un nou produs pe acest blog , un produs care m-ia atras atentia inca de cand l-am vazut .Si pot spune ca la pretul acre il are de doar 62,59$ pret redus de la 103,25$  .Este un smartphone  super slim disponibil in doua culori ,pe gri si pe auriu , cu un display de 5,5inch ,.

Acest SMARTPHONE SUPER SLIM  asi vrea sa il cumpar pentru fetita mea , pentru ca are nevoie de unul nou ,cel vechi sa spart ecranul si costa mai mult decat costa acest telefon nou .
Am ales acest tip de telefon din cateva motive ;
1 -este foarte subtire.
2-este elegant si foarte frumos.
3-este destul de mare incat il poti folosii si in locul tabletei /
4-este foarte bun la pret .


Caracteristicile lui sunt destul de bune o sa va atasez mai jos sa vedeti si voi .Eu zic ca merita din plin sa profitam de ocazie mai ales ca are o reducere de 39% si sa il cumparam .


Imi place foarte mult atat culoarea cat si modelul .,Este interesant .

Caracteristici SMARTPHONE SUPER SLIM
SI CE CREDETI , TRANSPORTUL ESTE GRATUIT !!!!!!


Cu siguranta il voi cumpara cat de curand .acum va las si pe voi sa va spuneti parerile despre acest telefon si sa ma incurajati daca il cumpar sau nu !


18 comentarii:

  1. arata super bine ,elegant si foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. de cand imi doresc un asa telefon , se pare ca aici este salvarea mea

    RăspundețiȘtergere
  3. Pretul este bun si caracteristicile sunt interesante! Acum sunt curioasa si cum se misca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sunt tare curioasa, de aceea astept parerile tuturor,poate cineva il are

      Ștergere
  4. Wow cat e de performat acest telefon si ce pret bun are! Vreau si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. un telefon imi trebuie si mie, asa ca e manusa acest articol pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  6. super! imi place mult! iar pretul este foarte bun ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. design si performante super la pret super acceptabil !

    RăspundețiȘtergere

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...