duminică, 3 aprilie 2016

SECOM SI PRODUSELE MINUNE

Bun gasit !
    In urma cu cateva saptamani am avut prilejiul de a ma numara printre cei norocosi de a testa produsele fito-dermatocosmetice oferite  de SECOM ROMANIA si BUZZSTORE .In urma acestei campanii am primit un vocher in valoare de 250 lei pentru a accizitiona produsle LIFE-FLO de la magazinul SECOM BRASOV situat in Strada Muresenilor nr 7 din Brasov.Ca punct de reper Piata Sfatului.

Poate multi va intrebati CINE ESTE SECOM;
      SECOM  este o companie Romaneasca lider de autoritate in solutii de medicina integrativa care raspund nevoilor unui lifesyle sanatos si un promotor al frumusetii prin produse fito-dermatocosmetice, cu ingrediente de inalta calitate.Gama de produse Life-go compania asociaza astazi ,intr-un intreg perfect,suplimente alimentare pentru necesitatile interne ale organismului cu produse topice pentru sanatate si frumusetea tenului, a pielii,a parului si a unghiilor.


          Am ajuns la magazin si am gasit o doamna foarte amabila cu timpul si disponibilitatea necesara de a imi prezenta o multime de produse si a le afla caracteristicile fiecaruia in parte.
Magazinul foarte frumos,curat de parca nu iti venea sa mai pleci .

A
    Am avut la dispozitie timp de o ora de a testa aceste produse, iar in final am ales cateva produse benefice pentru mine.
     Dupa lunga discutie cu doamna din magazin am ales un produs  foarte benefic pentru mine si de mare ajutor ,avand foarte mare nevoie de el pentru a imi trata parul degradat si mai mult a trata caderea lui mult prea excesiva .
     La recomandarea doamnei am ales ULEIUL DE BAOBAB care este foarte benefic problemelor mele.

     Nu este benefic doar pentru par , este ideal pentru calmarea pielii cat si pentru protectia firului de par ,reducand caderea acestuia.
     Si intradevar dupa ce am testat acest ulei parul meu a devenit mai ferme,mai matasos si cu mai putine fire de par cazute in perie.Intradevar este foarte bun si il recomanda cu mare inceredere perosoanelor care se confrunta cu probleme asemanatoare.
     Pot spune ca am folosit acest ulei de baobab si pe piele ,mai exact pe fata .Intr-o dimineata m-am trezit cu 2 bubite pe fata asemanatoare unor cosuri ,am aplicat repede uleiul de baobab conform instructiunilor si am avut ocazia sa vada ca pana seara aceste bubite deja erau uscate.
     Alaturi de acest ulei de baobab am mai ales si ULEIUL DIN SAMBURI DE STRUGURI   recomandat persoanelor cu varsta 30+. Um produs la fel de benefic ca si cel de baobab dar si cu alte efecte in plus cum ar fi efectul antianging ,care confera elasticitate pielii mature si ii reda fermitatea.


Da ,intradevar efectele sunt de nedescris, nu sunt valabile doar din descrierea produsului cat si face ceea ce promite .Am folosit acest ulei pe ten si corb pentru a ii testa beneficiile, Am folosit atat pe fata cat si pe corp si intradevar  dimineata pielea mea este mult mai ferma si catifelata..Se aplica pe ten si corp si se maseaza pana la absortie, este potrivit si pentru zona ochilor.Pentru rezultate optime se aplica imediat dupa dus  cand capacitatea de absortie este maxima.
Se poate folosii si pentru par  unde se aplica pe scalp si varfuri ,se poate aplica atat pe parul umed cat si cel uscat .Ca masca de par se foloseste o data pe saptamana.
Dar sa nu uit ca este foarte bun si pentru unghii si cutile ,Se mai poate utiliza ca atare sau impreuna cu alte uleiuri ,pudre de argila pentru obtinerea unor masti si creme sau lotiuni de corp sau masaj .

   Ma tot uitam ce sa mai aleg dar doamna fiind asa de draguta imi recomanda un pachet de produse ce era in oferta si de care chiar aveam nevoie.Aceste produse sunt ULEIUL BOGAT IN VITAMINA E  ce venea la pachet cu CREMA ANTICELULITICA CU EFECT DE NETEZIRE. A fost chiar o oferta minunata de a laua aceste 2 produse la pret de unu fiind la promotia 1+1 gratuit .Frumos ambalate si pregatite sa ajunga in casa mea.




CREMA ANTICELULUITICA CU EFECT INTENS DE NETEZIRE  se aplica de 2 ori pe zi ,dimineata si seara pe solduri ,fese si coapse si se maseaza energic cu miscari circulare timp de 3 minute pana la absortie completa.Intradevar  este foarte benefica ,dupa mai bine de o saptamana de  alicare zilnica am observat cum pielea este schimbata iar piele cu aspect de "coaja de portocala ' incepe sa dispara si sa devina mai luminata si mai catifelata.
Dupa utilizarea cremei la interval de cateva minute apare un usor disconfort si eritem local dar dupa cateva utilizari nu ii ve-ti mai da importanta.

Recomnad cu incredere acest produs!

Dupa cum va spuneam ca in pachetul cu crema anticeluluitica mai era un  produs ,este vorba de uleiul bogat in vitamina E ,care este destinat in special tenului uscat.
Este un ulei nutritiv cu o textura usoara ,care hraneste si protejeaza pielea, inclusiv in situatii de mediu nefavorabile cum ar fi vantul si soarele puternic sau temperaturi foarte scazute.
Vitamina E alaturi de vitamina C si uleiul de palmier si migdale contribuie la atenuarea ridurilor timpurii si stopeaza imbatranirea prematura,unde confera o piele fina si luminoasa.Eu am folosit acest ulei pentru mainile uscate , talpilor  uscate si nu in ultimul rand a coatelor ,  unde intradevar ii confera o mare catifelare dupa folosirea acestui ulei chiar dupa primele utilizari .
Se poate folosii atat la persoane adulte cat si la copii acolo unde pielea este uscata. In special copiilor care tot timpul se joaca pe jos, pe covor ,atunci cand piele este foarte uscata se palica in cantitate mica seara dupa baita.

Cam aceasta a fost povestea mea si aproduselor Secom.
O data plecat din magazinul SECOM BRASOV  , pe langa aceste produse minunate de mai sus am mai primit , 10 vouchere valabile in magazinele Secom in valoare de cate 25 de lei fiecare  pentru a le daruii prietenilor ,10 cataloage de prezentare a produselor si un bol foare frumos pentru prepararea mastilor.
Va multumesc foarte mult SECOM ROMANIA si BUZZSTORE  pentru aceasta sansa de  testa aceste produse si va recomand cu drag tuturor.


20 de comentarii:

  1. Ai folosit niste produse interesante. Nu stiam beneficiile uleiul de baobab. Mi-ar place sa folosesc si uleiul de samburi de strugutri. Am inteles ca este foarte bun si pentru par! Ma bucur ca ai facut niste alegeri foarte inspirate

    RăspundețiȘtergere
  2. super produse...si eu am incercat unele dintre cele prezentate de tine...pe restul urmeaza sa le incerc ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am fost aleasă în această campanie, dar am încercat produsele Secom și am obținut numai beneficii pentru pielea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari pentru alegerea facuta! sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Produse foarte bune. Ai facut alegeri foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte inspirate alegerile tale ! Sa le folosesti cu drag !
    http://mademoissellecoquette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Produsele Secom sunt minunate, le-am descoperit si le recomand tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelente produse. Am descoperit si eu cateva.

    RăspundețiȘtergere
  9. putini bani pentru a achizitiona atatea produse foarte bune, e greu sa alegi dar bun si bronzul decat deloc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noroc cu doamna de la magazin ,pt ca m-ia prezentat oferta ,asa ama vaut de castigat

      Ștergere
  10. Si mie imi plac produsele fito-dermatocosmetice de la Secom. Imi place ca gasesti la ei in magazin produse naturale pentru toate varstele si nevoile diferite ale tipurilor de ten. Eu am optat pentru cele destinate tenului matur si sensibil si am facut o alegere foarte buna, rezultatele fiind vizibile intr-un timp foarte scurt:)

    RăspundețiȘtergere

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...