marți, 5 aprilie 2016

OOTD- TINUTA MEA NEAGRA

        Cu ceva timp in urma va spuneam intr-un articol anterior ca am facut catev acomenzi de haine de pe siteu-ri internationale unde gasesti haine foarte frumoase si foarte ieftine.
        Azi am reusit sa prind si eu un fotograf pentru a face cateva fotografii s ava arat ce minunatii de haine am primit .Comanda a ajuns foarte repede si mai mult ,direct la usa casei mele ,aduse de factorul postal.

De ce am adus in discutie si in titlul articolului Tinuta mea neagra? Poate unii va ganditi , oare nu gaseai alt nume? .....am ales acest titlu pentru ca eu sunt adepta hainelor de culoare neagra , imi plac foarte mult ,iar in sifonierul meu 80% din haine sunt de culoarea neagra.Asa ca si tinuta de azi .

 Am asortat aceasta bluza neagra cu o pereche de pantaloni negri pentru ca imi place foarte mult cum se asorteaza impreuna.

 
BLUZAeste un model foarte deosebit cu maneca lunga si un decolteu interesant ed frumos.
Este confectionata din bumbac  placut  la atingere ,un pic elastic ,iar structura de scurt in fata si mai lung in spate este superb , In lateral vine un pic in colturi .Se asorteaza foarte bine atat cu o pereche de blugi cat si cu acesti PANTALONI negrii ce vin foarte bine .Sunt confectionati din bumbac iar modelul slim se adapteaza foarte bine .Au buzunare laterale ,iar la spate are doar forma de buzunar, sunt un model interesant ce vine cu o banta elastica la mijloc si au si un siret pentru ai ajusta dupa placul tau .
Nu ma asteptam ca aceste produse sa fie chiar asa cum sunt in poza , dar o data comandate si primite , m-am convins de calitatea produselor, de prezenta lor si materialul din care sunt confectionate.
Aceste produse sunt chiar pe placul meu , mai ales pantalonii slim ce vin deasupra gleznei si ii poti asorta atat cuespadrile ,tenisi sau chiar si o pereche de adidasi.
Recoamand produsele cu mare drag .Dar si siteu-rile din care au fost cumparate .
Atat DRESSLINK cat si SHEIN sunt minunate si poti face cumparaturi cu incredere .Gasesti produse de calitate si mai mult preturi foarte mici ,accesibile pentru toate buzunarele.


2 comentarii:

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...