miercuri, 6 aprilie 2016

Easter Shopping from DRESSLINK

Bun gasit dragi prieteni !
Ma tot gandeam zilele astea ca repede mai trece timpul asta si in cateva zile va venii si Pastele.Asa ca nu am stat prea mult pe ganduri si am intrta un pic pe internet pentru a face cateva cumparaturi .Ca ...na ...vine Patele si ca tot omul trebuie sa ne innoim  si noi garderoba.Asa ca de data asta am ales sa fac cumparaturi pentru fetita mea, Sa ii cumpar cateva hainute ca tot este foarte cald afara si avem nevoie de haine noi .
Azi am ales sa fac cumparaturi de pe acest site DRESSLINK
Aici gasesti cam tot ce vrei ,atat haine cat si alte produse si accesorii.De data asta am ales hainele de copii.
Pentru inceput am ales aceasta ROCHITA NEAGRA din dantela in amestec cu bumbac



Am ales aceasta rochita pentru ca este frumoasa si foarte eleganta , iar la spate dupa cum se vede si in poza are o fundita superba la incheietoare.
Are un pret foarte tare doar 4,01$
Tot uitandu-ma chiar nici nu stiu ce sa laeg din cate modele sunt aici, dar incet incet , incerc sa  ma orientez  la cateva produse.
Am mai adaugat in cosul de cumparaturi si 3 ROCHITE SPORT  din acest model, 2 pentru fetita mea una sa o facem cadou nepoatei ..


 M-a impresionat foarte mult acest model, este confectionata din bumbac si o puteti gasii in mai multe dimensiuni de pan ala 11 ani .



Pretul ei este asa de mic in cat nu iti vine sa crezi ,are o reducere superba doar 2,39 $ bucata


Imi place foarte mult si acest COMPLEU  ,format din maiou negru si pantaloni  cu imprimeu floral


Imi place acest stil casual format din doua piese avand in compozitie un amestec de bumbac si vine la un pret uimitor de doar 5,25$


O alta ROCHITA care mi s-a  parut foarte interesanta este aceasta .O rochita casual  din doua culori
Este confectionata din amestecuri de bumbac  si voal alb ce vine foarte bine in combinatie cu partea de sus neagra .
O puteti gasii in mai multe marimi si la pretul de doar 4,91 $.

Eu am ales aceste hainute pentru fetita mea, dar acum inainte sa plasez comnada trebuie sa vada si ea daca tot ce am ales eu este si pe placul ei ,Este mai fitoasa de fel si nu mereu cadem la pace sa cumparam ceva , de multe ori ce imi place mie nu ii place ei si invers, rar gasim cateva haine sa ne placa la amandoua.
Sper ca de data asta sa nu dau gres si sa fie multumita de alegerea mea,.....daca nu va trebui sa refacem comanda impreuna 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...