joi, 7 aprilie 2016

O NOUA COMANDA -SHEIN -

             Si pentru ca este joi ,si afara timpul este minunat ,am zis ca e timpul si pentru o noua comanda SHEIN . Afara este minunat si deja  a venit timpul sa scoatem hainele groase din dulap si sa le inlocuim cu altele noi de vara. Asa ca si eu am decis sa mai adaug cateva produse noi in dulapul meu .Si am zis ca este timpul pentru noi haine ,noi provocari si .... o noua comanda .
             A fost foarte greu sa ma decid ce sa comand, de  fiecare data petrec cateva ore in fata calculatorului pentru a ma decide ce sa comand, vezi o multime de haine si o multime de modele incat nici nu sti aspura carui model sa te opresti.Dar dupa luni cautari am decis si eu care va fi comanda mea.Acum sa va arat si voua ce am comandat si poate va place si voua.
           Pentru inceput am ales aceasta BLUZA ROZ CU UMERII GOI .

 Poate va intrebati dece aceasta  bluza , .....am ales aceast bluza pentru ca este un model frumos , elegant iar imprimeul brodat este minunat.Este un model ce se poate purta vara pentru ca este foarte vaporoasa ce are ajustat un elastic la baza umerilor si la maneca.

Se poate purta atat de bine cu o pereche de blugi cat si la o fustita .Pretul acestei bluze fiind de doar 22,99$ ,redusa de la pretul de 35,98 $.

Apoi dupa iar cateva ore de cautari am mai ales si aceasta BLUZA ALBA FARA MANECI


Un model super ,tineresc si foarte chic, dupa cum se vede si in imagine ,aceasta bluza nu are mancei iar pe lateral sunt ajustate cateva franjuri.
            Am ales acest model pentru ca imi place foarte mult si se poate asorta atat cu blug ,cat si cu fusta sau pantaloni scurti.Este confectionat din bumbac si se poate gasii in mai multe dimensiuni.
          Aceasta a fost comanda mea pe ziua de azi , abia astept sa le primesc si sa va arta si voua  .

Un comentariu:

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...