miercuri, 6 aprilie 2016

OOTD - NEWCHIC


Azi am mers la posta vamala pentru a ridica  doua din cele 3 colete asteptate de la NEWCHIC
  Am fost foarte incantata de ce am primit, chiar sunt niste produse minunate si vin perfect, ce comanzi aia primesti ,nu sunt diferente de masura daca comanzi exact dupa dimensiunea din site dupa ce in prealabil ai facut si tu cateva masuratori exacte.
Am primit aceasta GEACA neagra de primavara .

 Este o geaca superba de primavara ce vine foarte bine, imi place foarte mult modelul .Are fermoar si buzunare laterale.

 Imi place foarte mult ca are o banta elastica  iar mansetele sunt la fel elastice . Se asorteaza foarte bine cu blugi dar si cu un alt model de pantalon sau de ce nu cu o fusta medie sau o roghie lunga.

 Eu sunt adepta blugilor si am ales sa o asortez cu blugii.Este confectionata din poliester in combinatie cu un fas subtire. Este potrivita atat pentru primavara cat si pentru toamna.Are un pret foarte bun , doar 17,77$ si o puteti gasii aici si in alte culori .

 Dupa cum va spuneam mai sus ca am primit 2 colete , nu am uitat sa va prezit si al 2 lea produs .
Am primit si aceste superbe ESPADRILE ROSII care se vad in fotografii, Sunt foarte frumoase , comode si de bun gust .Sunt confectionate dinntr-o panza groasa .Sunt idealew pentru primavara ,toamna si uneori le poti purta si vara .

 Se pot asorta atat la blugi cat si la rochii sau fuste , se gasesc in 2 culori , tat pe rosu cat si pe negru .Pretl lor fiind atat de mic incat nu iti vine sa crezi , doar 8,10$. Cand vezi pretul asa de mic te gandesti ....oare sunt asa cum arata in poza , oare sunt pe placul meu ? .....raspunsul meu este ....DA !!
aceste espadrile isi merita pretul din plin. Sunt chiar pe placul meu , iar la o urmatoare comanda voi comanda si pe negru .
Recomand cu mare drag produsele NEWCHIC , Puteti comanda cu mare incredere pentru ca produsele nu doar ca arata exact ca in fotografiile de pe site , ci si calitatea lor este destul de buna si isi merita banii din plin .

8 comentarii:

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...