duminică, 24 aprilie 2016

OOTD - O NOUA COMANDA PRIMITA !!!!


                   Bun gasit ! In urma cu cateva spatamnai va spuneam ca am mai plasat cateva comenzi pe internet cu cateva produse necesare mie.Acum cateva zile am primit si produsele mult asteptate si pot spune ca sunt foarte multumita de ce am primit  si chiar nu ma asteptam sa arate asa de bine .Asa ca ieri am profitat si eu de timpul frumos de afara si am facut cateva poze cu produsele primite
               .Ca tot timpul a plouat de cand am primit coletele  si am fost foarte dezamagita ca nu pot pune poze,dar ieri am avut noroc de un timp frumos si am profitat de el,

Am primit produsele si sunt foarte frumoase.
ceas vintage - http://goo.gl/mirZfK
ceas metalic - http://goo.gl/Kdsvth
ceanta - http://goo.gl/ltrKKC
balerini - http://goo.gl/kXrLKQ

           Daca timpul a fost frumos am profitat si am purtat o tinuta lejera unde am asortat aceasta GEANTA NEAGRA care va pot spune sincer ca nu ma asteptam sa fie asa de frumoasa,are un material foarte moale  imitatie de piele  si este destul de incapatoare .Are un compartiment destul de mare ce poate incapea destul de multe lucruri  iar in interior mai are atasat inca un buzunarel micut ,In fata si in spate are ajustate doua compartimente cu fermoar ideale pentru telefon ,chei sau alte lucruri de care ai nevoie la indemana.Mie imi place foarte mult si o  recomand si altor persoane care le place acest stil de geanta  .Avand in vedere ca nu este scumpa  o poate achizitiona toata lumea,doar 9,72$, Aici gasesti produse pentru toate buzunarele .


Tot la aceast tinuta am mai asortat si acesti BALERINI ALBI care nu sunt doar frumosi ,ci sunt minunati.Sunt foarte comozi de nici nu simti ca porti incalataminte .Acesti balerini mi-au placut inca de cand i-am vazut ,am vrut sa comand si o pereche pe negru dar nu avea dospobibila marimea mea, dar timpul nu este trecut si acum stiu ca in comanda urmatoare vor fi primii pe lista de cumparaturi .


Pantofii sunt plati ,confectionati din piele artificiala,iar talpa fiind dintr-un cauciuc destul de bun ,are atasat pe toc si o dunga aurie ce da un efect foarte placut atat culorii cat si modelului .
Sunt comozi si foarte practici  iar eu ii recomanda cu drag tuturor.Are si un pret destul de mic doar 8,74$,Multe persoane se intreaba daca sunt asa de ieftini oare sunt si buni ? Eu va garantez ca sunt mult mai buni si mai rezistenti decat cei de 40-50$.Parerea mea este ca atunci cand iei ceva scump nu este neaparat nevoie sa fie si bun .Mai bine cumpar mai ieftin si mai mult decat mai scump si mai putin .Pentru ca nu  intotdeauna ce este scump  este  si bun !




Dupa cum va spuneam mai sus GEANTA NEAGRA  are buzunare ce vin cu un sitem de inchidere cu fermoar si este ideal atat pentru chei cat si pentru telefon .
Mie imi place atat modelul cat si design-ul .


Si mai mult imi plac si capsele ajustate in anumite partii ale acestei genti .Sunt chiar interesante , ca nu ocupa asa mult loc ,si sunt puse doar in anumite parti .

 O poti purta atat  pe un singur umar cat si tip postas.Mie una imi place tip postas parac este mai interesant si mai comod.Iar acest model si uiti ca ai o geanta cu tine, este atat de usoara si de fina incat nici nu zici ca o porti

 Tot la aceasta tinuta am zis ca ii mai lipseste ceva , un alt accesoriu .un accesoriu ce mie imi place foarte mult si care nu este nici o tinuta fara el .Am ales acest CEAS AURIU cu desing TURNUL EIFFEL din PARIS  care m-a impresionat foarte mult atat modelul cat si design-ul lui .
Este un ceas frumos casual ,confectionat din aluminiu aurit cu ceam de sticla si un sistem de inchidere foarte bun .Mi-a placut ca are acest sistem de inchidere reglabil si nu trebuie sa mergi sa ii mai scoti catev azale ca vine prea larg la mana , acest sistem iti permite sa  il largesti sau sa il micsorezi dupa bunul plac ,
De jur imprejur la sticla are ajustat cateva pietre destul de frumoase iar in soare stralucesc  destul de bine.
Acest ceas este nu doar frumos este superb , Iar eu cum sunt adepta ceasurilor de orice tip fie ca au catarama de piele ,plastic ,ata sau metalica mie imi plac foarte mult Iar acum gasind acest ceas nu am ratatat nici un minut si am profitat de ocazie si l-am cumparat imediat ,pentru ca pretul lui te lasa cu gura cascata ,doar 4,59$.


 Imi place foarte mult cum vin balerinii in combinatie cu tinuta aleasa si cu ceasul metalic .

Aici puteti vedea mai bine cele trei produse descrise mai sus.


Si c atot va spuneam mai sus ca imi plac ceasurile foarte mult am mai cumparat inca doua ceasuri pentru a le face cadou .Unul am facut coadou fetitei mele iar altul cumnatei
Acestea sunt CEASURILE VINTAGE .Sunt foarte frumoase  si foarte la moda.


Este un ceas superb avand in vedere ca este stilul casual vintage,este  foarte cautat din cazza stilului sau ,Este onfectionat din piele artificiala iar deaspura are o cusatura din stofa viu colorata .




Dupa cum observati si in poza ,are ecranul din sticla ,iar cel mai mult imi place ca este analogic si are cifre pentru a fi recunoscut  mult mai bine si de copii .cureaua este ajustabila si o poti largii atat cat ai nevoie ,iar daca cumva dimensiunile deja gaurite nu sunt pentru mana ta sau a unui copil stofa cusuta pe pielea artificiala iti da voie sa ii mai faci inca o gaura pentru a putea ajusta atat cat ai nevoie dimensiunea ceasului ,dupa cum doreste fiecare .
Vin destul de bine ata pe mana unui copil cat si pe mana unui adult, Este foarte frumos si il poti asorat cu o gramada de  tinute .Ceasul a devenit la mare cautare in ultimul timp si vad din ce in ce mai multe persoane purtand ceas,Am vazut perosane care nici nu visau vreoadat sa poarte ceasuri acum au o intreaga colectie de ceasuri pe diferite modele si culori pentru a le asorta cu drag la tinuta potrivita din ziua respectiva .








Si eu va recoamnd ceasurile cu mare drag pentru ca sunt frumoase ,elegante si foarte ieftine .Aici in site-ul www.banggood.com gasiti cele mai frumoase si mai minunate ceasuri .
Cel din imaginea de mai sus va pot spune ca are un pret incredibil de mic , doar 3,39 $.Va dati seama ce pret mic ? Va dati semana  ca in unele magazine online aceste ceasuri ajung peste 10-12$? 
Acum stiti de unde sa achizitionati ceasul dorit ,fie ca este pentru voi sau pentru a il face cadou cuiva drag .
Va astept si alta data sa cititi ce am mai cumparat de la siteu-rile de haine si accesorii internationale.
Va doresc un PASTE FERICIT !

11 comentarii:

  1. Foarte frumoase produsele alese, iti place geanta, este stilul meu :), balerinii sunt wow vreau si eu o pereche. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase produse,vreau si eu balerini, sunt super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place geanta de la newchic. Micuta si draguta dar sunt convinsa ca este suficient de incapatoare. In plus ceasurile sunt superbe. Imi place cel auriu de pe banggood si este foarte ieftin! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da , este destul de incapatoare si utila , iar ceasurile chiar au pret fff mic

      Ștergere
  4. geanta arata bine si daca e si incapatoare atunci ai facut o achizitie foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  5. interesante hainutele sa le poti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place geanta cel mai mult dar si restul produselor.

    RăspundețiȘtergere

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...