miercuri, 27 aprilie 2016

HAINELE PLUZ SIZE DE LA BANGOOD


Buna dimineata dragilor !Azi am o veste minunata pentru voi , pentru voi cei care nu de mult ma  intrebati daca pot face un articol si cu haile PLUS SIZE.
Unele persoane se simt discriminata ca tot timpul eu arat doar haine pentru cele slabe  de 50 kg ,si ca pentru cele un pic mai plinute nu .Oare de ce ? oare pentru noi nu sunt ?Astea sunt intrebarile lor .Dar azi am o vest eminunata ,azi voi face un artciol doar cu aceste haine ,si nu aveam cum sa nu gasesc haine frumoase si elegante .Doar aici la BANGGOOD .

Hainele plus size sunt si ele la mare cautare , pentru ca mult epersoane nu isi gasesc hainele potrivite in alt emagazine sau mall-uri din orasul sau , pentru ca nu intotdeauna  gasesc modelul sau culoarea dorita , pentru ca nu intotdeauna pot purta ce vor.Asa ca azi am o minunata surpriza de a face hainele plus size de la banggood cunoscute .
Si pentru ca stilul vintage este de mare cautare in ultimul timp azi am ales aceasta ROCHIE .
Est eo rochie destul de frumoasa si lejera ce are ajustate doua buzunare pe lateral cu o cusatur aasimetrica , ideala pentru vara .Este confectionata din bumbac ,se gaseste disponibila in mai multe culori si marimi de pana la 3XL.
Stilul vintage ,este un stil frumos ,un stil de haine ce iti da mai mult curaj si mai multa viata .Multe persoane isi cauta doar acest stil de haine pentru ca uneori le asorteaza si cu starea de bine sau rau din ziua in care poarta aceste haine , Si nu doar hainele sunt cautate cat si alte accesorii cum ar fi ,genti ,ceasuri ,coliere si multe altele.
Aceste rochii sunt destul de apreciate si de cautate ,mai ales ca  vara se apropie cu pasi repezi si toate vrem sa fim atat lejere pentru ca stim ce calduri ne asteapta cat si elegante si cu haine de bun gust .


 Asa cum eu am ales azi s avorbesc despre aceste rochite asa multi le cauta zilnic si poate ca nu dau de ele , dar eu am zis sa le vin in ajutor si sa le arat de unde pot cumpara rochitele dorite in culoarea si marimea ideala pentru fiecare .




























Si daca am inceput cu rochite am zis sa mergem pana la final doar cu rochite frumoase si elegante  pentru toata lumea .


 Am ales un alt model, de data asta un model floral  destul de fumos  si de placut pentru vara ce va venii .

Aceste ROCHII FLORAL PRINT  sunt ideala pentru vara pentru ca ,din cate observati si in fotografii sunt foarte vaporoase ceea ce inseamna ca soarele si caldura de afara pentru tine nu va fi o problema .
 Sunt tot pe stilul vintage ,cu model asimetric ,pentru ca acest model vine foarte bine prsoanelor mai plinute ,se aseaza foarte bine pe corp si nu mai arata acele kg in plus nedorite .
Sunt confectionate din bumbac in combinatie cu o matase fina ,Se gaseste disponibila dupa cum bine vedeti in mai multe culori frumoase si chiar de admirat .Aceasta rochie mie una imi place foarte mult si cred ca toti cei care o vor vedea o va indragii numaidecat .Atat stilul , modelul cat si culorile sunt minunate .
 Vedeti cat de frumos se deschide , vedeti cat de minunata este , deci sti ce ai de facut ! Si tu trebuie sa o ai ,pentru ca ,cu ea vara va fi mai putin calduroasa iar tu vei stralucii in razele soarelui cu asa minunatie de rochie .

 Atat modelul cat si culorile sunt minunate , aveti de unde sa alegeti !
Inca un model foarte frumos este si aceasta ROCHIE LUNGA cu buline.

Este o rochie superba cu un stil casual sexy , este confectionata din poliester ce se incheie superb la spate cu un fermoar bine ascus, este lunga ,este lejera si culoarea foarte frumoasa , este culoarea mea de suflet , eu ador culoarea neagra indiferent de ce tinuta ar fi .
Este ideala pentru  iesirile  pe inserate la malul marii , pentru iesirile cu prietenii sau oriunde in alta parte doriti .
Este disponibila in mai multe marimi si pretul ei este atat de mic incat nu iti vine sa crezi doar 12,78$


Asi vrea sa va mai arat si un alt model foarte deosebit ,o ROCHIE MANECA LUNGA destul de frumoasa .Ce se poate purta atat cu un ciorap dragut , un colant sau chiar si cu o pereche de blugi slim .

O rochita vintage casual  floral print cu maneca lunga ideala pentru acest timp ca inca nu au venit inca acele calduri infernale, este confectionata din bumbac , are buzunare laterale ce arata foarte bine .

Este ideala pentru orice iesire ,atat in parc , cat si la intalniri cu prietenii , Mie imi place foarte mult si asi vrea sa o comand cat mai curand .Dupa cum vedeti este disponibila in 3 culori superbe cat si in mai mult edimensiuni .Pretul ei deloc mare doar 19,99$.Un pret pentru buzunarul tuturor.

Si daca tot am inceput articolul cu si despre rochii plus size , am sa va arat si o ROCHIE NEAGRA ELEGANTA  care este foarte frumoasa nu doar eleganta.

Este o rochie superba , moderna si foarte eleganta ,nu doar din cauza culorii ca este neagra , cu totii stim ca negru este cea mai eleganta culoare , ci si faptul ca este o rochie de lungime medie ce se incheie cu un fermoar ascuns .


Dupa cum vedeti si in fotografie se asorteaza de minune cu aceasta curea metalica ce iti pune talia in evidenta chiar daca este o rochie plus zise se aseaza foarte frumos si vine perfect pe orice timp de corp fie ca ai 50 de kg fie ca ai 80kg.
Mie imi place foarte mult , desii cred ac si voua va place la fel de mult ca si mine , este o rochie destul de atragatoarea si poti merge de drag la petrecerile tale.
Nu este doar pentru femeile cu kg in plus  este si pentru cele cu kg mai putine.Desii am auzit o  multime de femeii ca uneori nu isi gasesc tinuta perfecta pentru evenimentele lor ...eu le vin in ajutor si le recomand cu drag acest site minunt BANGGOOD pentru ca au de unde  si ce alege .
Pretul acestei rochii este destul de bun in comparatie cu hainele din magazinele din viata reala ,doar 22.29$.
     Recomand cu drag ! Spor la cumparaturi si un PASTE FERICIT TUTUROR !

15 comentarii:

  1. Sunt minunate pentru o vara reusita :) !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ,mai ales ca multe perosne cu kg in plus nu prea gasesc ce isi doresc

      Ștergere
  2. Toate sunt frumoase, deci le vreau! Greu de facut alegerile de pe acest site pentru ca sunt atat de multe tentatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase, si mare dreptate ai nu toate persoanele isi găsesc usor

    RăspundețiȘtergere
  4. toate sunt frumoase; ultima este deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  5. croiala frumoasa, material viu colorat si vaporoase pentru vara !

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe acest site sigur isi gasesc rochite dragute si persoanele mai grasute. Frumoase modele. Ultima imi place cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...