sâmbătă, 9 aprilie 2016

CADOU DE ZIUA TA

Bun gasit din nou !
     Si pentru ca in curand va venii ziua sotului  ma tot gandeam ce sa ii fac cadou. Am decis sa imi arunc ochii un pic pe internet sa vad daca pot gasii ceva dragut pentru el .Ma tot gandeam ce sa ii pot cumpara,dar  inca nu am gasit nimic.
   Intre timp ,am gasit un nou magazin online care are foarte multe haine de barbati si am decis sa cumpar cateva.
Pentru inceput  am ales acest TRICOU GRI INCHIS .
 Imi place foarte mult acest model si sper sa ii placa si sotului pentru ca stiu ca acest model casual cu vorma de V la gat sunt printre preferatele sale.







Imi place si culoarea de gri inchis  ,este foarte frumoasa si eleganta totodata , acest tricou  cu maneca scurta este confectionat din bumbac    si se poate purta in orice anotimp , nu neaparat doar vara sau primavara .
Il mai puteti gasii si pe aceste doua culori cum ar fi negru sau alb , culori placute si foarte frumoase .Dar mai ales modelul acestui tricou este foarte frumos .






 Am mai ales si un alt model de TRICOU  dar de data aceasta pe culoarea GRI DESCHIS.

 Si acest model are forma de V la gat ceea ce cautam .Este un model casula ce are in compozitia sa un amestec de bumbac .Si il poti gasii in mai multe dimensiuni si culori .

 Asa cum ar fi pe culoarea negru , o culoare care mie imi place extrem de mult .dar sotului mai putin , de aceea am ales culorile deschide pentru el .

















Dupa cum vedeti si in imaginea de mai jos acest tricou vine disponibil in 3 culori , negru , gri si alb .Toate culorile sunt minunate la fel si modelul .Eu sper ca sotului sa ii placa aceste modele alese de mine .
Dupa cum vedeti in aceasta imagine modelul acestui tricou nu doar ca este casual ci este si slim care se muleaza foarte bine pe corp.








Dar cadoul meu nu a ramas aici ,si am ales sa asortam aceste tricouri si cu o pereche de PANTALONI de culoare violet ,ce are un model slim ,are in compozitia sa un amestec de bumbac si ii poti purta atat in timpul liber cat si la iesiri cu prietenii sau oriunde doresti ..
  Modelul acesta csula-sport are amplasate buzunare laterale normale cat si cateva mai lasate pe picor care se inchid cu fermoar , la spate are doar o forma care imita foarte bine buzunarul .



 Este o culoare placuta si pot sune ca este si la moda.In talie vine amplasata o banta elastica care are un snur pentru a ajusta panatlonii dupa talia dorita.
La glezna dupa cum vedeti are o banda elastica ascunsa de materialul pantalonului care are un sistem de prindere printr-o capsa metalica .Ce vine si pare foarte chic.

 Dupa cum va spuneam mai sus de buzunarele laterale , puteti vedea in aceasta imagine cum sunt amplasate si cum apar si acele buzunare mai ascunse care se inchid cu fermoar.













Dar , pentru cine nu doreste sa cumpere acesti pantaloni pe violet asa cum am cumparat eu , aveti optiunea de a alege si alte culori disponibile cu ar fi acestia de mai jos , pe albastru sau negru .

Sunt niste pantaloni frumosi ,eleganti si la foarte mare cautare in ziua de azi .Eu sper ca toate aceste produse sa ii placa sotului si sa fie un cadou frumos de ziua lui .Voi revenii si cu imagini cand voi primii coletul si sa vedeti si voi ce primesc.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...