sâmbătă, 7 mai 2016

8 MAI ! ZIUA MAMEI !

                
                   TREAT HER THIS MOTHER'S DAY

Take 40% OFF Over US$55     Code:MUM40

Take 45% OFF Over US$105    CODE:MUM45

It's time to show your love to your mother.

Make your mother be more fashion with the least cost.

Don't hesitate, just buy it.
               Bun gasit din nou !
Asa cum in Romania , in data de 8 Martie sarbatorim  ziua mamei ,asa si in alte colturi ale lumii ziua mamei este sarbatorita in data de 8 Mai.Si pentru ca ziua mamei este o zi foarte frumoasa,nu art trebuii sa lipseasca cadourile de la acest eveniment .Eu m-am gandit sa va vin in ajutor cu cateva sugestii pentru mici cadouri pentru a le oferii celor dragi sau de ce nu sa le cumparati pentru voi .
O data cu aceasta data de 8 Mai ,asteptam cu nerabdare si venirea verii care se apropie cu pasi repezi ...in doar 3 saptamani vara ,anotimpul mult asteptat de toata lumea va venii .Chiar daca timpul de afara este mai mult de inceput de primavara noi nu  ne dam batuti si inca speram  la o vreme calduroasa si foarte frumoasa.
Am sa va prezint cateva haine minunate ce puteti achizitiona in zilele urmatoare cu reduceri si discounturi foarte mari .
Pentru inceput am ales aceasta rochie neagra cu flori ,o rochita cu un stil elegant ideala pentru vara  fabricata din poliester .


Este o rochita foarte frumoasa si foarte eleganta ,ce se

muleaza foarte bine pe corp.
















Este o rochita care o poti purta atat la birou cat si la anumite iesiri ,este superba avand in vedere ca are o croiala si un design foarte frumos ,iar imprimeul floral este foarte cautat de multe persoane ,deoarece am vazut ca in ultima vreme multe persoane cauta haine cu imprimeuri diferite ,fie ele florale ,animale si multe altele.
Mie imi place foarte mult aceasta rochita ,fiind confectionata din poliester mai are adaugat si un material elastic tim strech care ii da voie rochiei sa se intinda si  sa se muleze perfect pe silueta ta.Aceasta rochie este disponibila in mai multe marimi iar pretul ei deloc mare , doar 12,99$ redusa de la 19,98$.Aceasta reducere fiind valabila doar pana in data de 9 Mai .Inca mai ai timp sa o cuperi !


  Daca tot v-am prezentat o rochita ,am zis sa vin in aceasta prezentare si cu alte haine ,cum ar fi aceasta bluza neagra ce are la baza stilul sexy , ideala pentru mamicile tinere .


 Este o bluza sexy si foarte frumoasa iar in acelasi timp si eleganta.
Are o croiala frumoasa tim rochita clopot ,iar materialul din care este confectionata este o dantela crosetata din poliester .
Culoarea si modelul sunt superbe , este o rochita ideala pentru vara ,este destul de vaporoasa incat razele soarelui nu se fac simtite .chiar daca culoarea este neagra si se zice ca negrul atrage caldura .Cu aceasta rocita zilele de vara calduroase vor trece pe langa voi  fara sa le simtiti.Asa cum vedeti si in imaginile de mai sus bluza are o croiala unica si materialul f
iind mai mult transparent ,croitorii s-au gandit ca ar fi bine sa nu o lase chiar asa transparenta si sa auca cateva imbunatatirii .Au atasat sub dantela crosetata si transparenta in zona bustului un material dragut pentru a acoperii  unele zone ce nu ar trebuii fi asa de vizibile,iar la spate au adaugat ca si sistem de inchidere un fermoar destul d ebine ascuns .Aceasta bluza este destul de frumoasa cat se elegnata si o poti asorta destul de bine cu pantaloni cat si cu fustite.Pretul eii fiind de doar 26,39$ ,avad o reducere foarte mare de pana la 40% din pretul ei initial care inainte era de 41,89$.Asa ca profitati din plin de aceste reduceri .


Nu am ramas doar la aceste produse ,am mai rasfoit site-ul si am mai gasit cateva haine care mi-u placut  si nu  in ultimul rand ,am vrut sa fiu pe placul tuturor si sa nu vin in prezentare doar cu rochii sau bluze, am zis sa pun si pantaloni sau alte tipuri de haine ,pentru ca nu  pentru toata lumea sunt placute rochiile asa cum nici pentru altii nu sunt placuti pantalonii.Am mers inainte si am zis ca trebuie sa aducemin prezentare mai multe tipuri de haine , pentru a multumii pe toata lumea.
Am ales si o pereche de blugi albi taiati, pentru ca am vazut ca sunt foarte cautati si purtati de multe persoane,atat femeile cat si barbatii sau copii au cel putin o pereche de blugi taiati.
Asa ca m-am gandit sa ii adaugam si pe ei in prezentare fiind la mare cautare .

Sunt blugi foarte frumosi mie un aimi plac blugii taiati ,mai ales acestia ca nu au asa taiaturi extravagante de ati acoate in exteriorul taieturilor tot piciorul.Sunt confectionati din denim ce au la baza materialul elastic din strech ce permite indinderea destul de mult , sunt ideali pentru vara si pentru zilele calduroase de primavara .Ii poti purta destul de bine si la inceput de toamna cand inca caldura persista destul de bine .Ii poti gasii in mai multe marimi disponibile de la S,M,L chiar si Xl.
Acesti blugi sunt destul de cautati iar  eu am zis sa va prezint acesti blugii deoarece au un pret foarte bun si cred ca multe ati vrea sa achizitionati ceva care ar eo reducere buna ,pentru a ramane bani si pentru un alt produs. Blugii au un pret de doar 17.00$ avand o reducere destul de buna de 10$ din pretul initial de 27.00$ cat erau inainte , si asa cu cei 10 $ ramasi de la blugi poti foarte bine sa cumperi si o bluza sa ii poti asorta.


Un alt produs superb pentru vara este si aceasta salopeta scurta de blugi care este si ea foarte cautata ,am vazut cum multe persoane atat pe internet cat si in viata reala cauta acest timp de salopeta de blugi , fie scurta sau lunga ea este la mare cautare .























Este un model foarte frumos si cu o culoare superba .modelul nu mai zic ca este de-a dreptul superb.Stilul casual este un stil placut de multa lume fiind destul de lejer si practic in zilele noastre, iar acesata salopeta de blugi ii vine in completare,
Este o salopeta de vara ,confectionata din denim ,are buzunare atta laterale cat si la spate ,dupa cum vedeti si in imagine , si eu voi avea p elista mea de cumpartauri aceasta salopeta ,pentru ca are o reducere destul de mare si un pret foarte bun de doar 19.99$ redusa de la pretul de 30,99$.
Daca si tu vrei aceste haine si mai mult sa beneficiezi si de reducerile actuale care sunt valabile doar pan ain data de 9 mai , nu iti ramane nimic de facut decat sa intri si sa comanzi produsele dorite , la preturile uimitor de mici .
Mai mult , tinand cont ca este ziua mamei aveti ocazia sa profitti din plin pentru ca noi venim si cu discounturi destul de bune
Lac o comanda de peste 55$ poti beneficia de inca 40% reducere dac ala finalul comenzii adaugi codul de reducere MUM40
Iar daca vei plasa o comanda mai mare de 105$ poti beneficia de  o reducere de 45% daca la finalul comenzii adaugi codul de reducere MUM45,
Asa ca .....va doresc cumparaturi placute !


Un comentariu:

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...