marți, 5 aprilie 2016

OOTD - BLUZA MEA DE LA ROMWE

Bun gasit ! Azi am reusit sa fac cateva poze cu bluza primita in urma cu catev azile de la  magazinul online international ROMWE 


                   Asa ca azi am profitat de timpul fumos si  am facut cateva fotografii s ava arat si voua ce bluza minunata am comandat.Nici nu ma asteptam s afie asa de frumoasa ,minunata si cu un pret foarte bun..


 Am ales aceasta BLUZA CU DUNGI pentru ca m-ia placut acest model foarte mult .Este o bluza casual cu dungi albe ,maneca lunca si confectionata din poliester, nu aeste elastica dar  vine foarte bine cand o porti .
 Este placuta si o poti purta cu orice tip de panaloni.Eu am ales sa o port cu o pereche de blugi rupti .




Pretul ei este de doar 9,79$ .Este o bluza care mie una m-ia atras foarte mult atentia din pricina dungilor dar si ca este de culoare neagra ,culoarea mea preferata.





Eu o recomand tuturor perosanelor care le pace acest model de bluza si care vor sa faca cate o schimbare din cand in cand in garderoba sa.




In site-ul ROMWE gasesti o multime de haine in care le poti asorta dupa placul tau .Mie aceasta bluza imi place foarte mult si  o pot purta in orice moment al zilei ,desii afara era destul de cald ,cu aceasta bluza nici nu simteam razele soarelui.
Va recomand cu drag si bluza dar mai ales si site-ul , au produse minunate si de bun gust  si foarte ieftine.

16 comentarii:

  1. Foarte frumoasa bluza și îți sta foarte bine. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa o porti sanatoasa! Este foarte frumoasa, o trec pe lista de cumparaturi, merci pentru info.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa! sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa , imi place culoarea si mai ales dungile

    RăspundețiȘtergere

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...