luni, 30 mai 2016

OOTD - Rochita Romwe

Bun gasit !
Cu doua saptamani in urma va povesteam ca vreau sa comand aceasta rochita alba .
 Dupa nici 14 zile am primit rochita , foarte repede a ajuns.Mai rau ca timpul de afara nu prea a fost bun cu mine sa ma lase sa fac cateva fotografii in  aer liber ,din cauza ploilor repetate.
Dar cu toate ca timpul a fost urat , tot nu am ezitat si am facut catev apoze in casa doar  de dragul acestei rochii. De aceea azi am pus-o pe fiica mea sa imi faca cateva fotografii in casa sa va pot arata si voua minunata mea rochita alba.

           Este o rochita superba ,este  atat de  frumoasa incat nu iti poti inchipuii cat este de lejera ,iar stilul ei ofiice iti da impresia ca in fata sta sta cea mai tare doamna ce are busonessuri super tari .
          Mie m-ia placut forte mult acest model cat si stiul si culoarea , culoarea alb  ,culoarea puritatii.





Dupa cum vedeti si voi rochia are un model deosebit un model care de multe ori il cautam pentru ca acest model mai ascunde uneori o burtica mai nedorita de noi mamele care
   dupa sarcina mai ramane un pic de burtica, un model  de talie medie ,un pic mai sus de genunchi,Aceasta dimensiune este ideala ata la birou cat si la unele iesiri cu prietenii sau de ce nu  la intalnirile de afaceri .


Rochia este de culoare alba dupa cum vedeti , modelul office ce are ajuste doau buzunare superbe in laterale , are ca si sistem de prindere un fermoar foarte lung cat si un cordon destul de lat , ce poti realiza o fundita superba la spate .
Materialul este din polieser ce vine in combinatie cu elastan , se calca foarte bine si se pastreaza l afel de bine pe umeras.Imi place foarte mult croiala acestei rochii , imi place ca vine la baza gatului iar maneca scurta foarte diferita si foarte chic.
Eu va recomand cu placere aceasta rochie , chiar daca este un pic transpareta ,se poate ajusta destul d eusor o jupa alba fina ce va face rochia sa nu mai fie asa transpartenta .
Daca si tu vrei sa ai aceasta rochie , nu iti ramane nimic de facut .Tot ce trebuie sa faci este sa intri AICI  si sa iti comanzi si tu aceasta rochie care vine cu o mega ,mega reducere .Si eu am profitat de aceasta reducere si am achizitionat rochia cu doar 17,99$, un pret redus din pretul initial de la 40,99$.Reducere rochiei a fost mai mult de 50 % .
Merita sa profiti din plin de aceasta oferta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...