sâmbătă, 7 mai 2016

Lenjerii de Pat Moderne de la Cumparamisim

Si pentru ca in curand vara ne bate la usa am decis ca trebuie sa schimb si eu lenjeriile vechi cu unele noi , unele mai de vara cu flori sau imprimeuri si culori vesele.Lenjerii care sa iti lumineze dormitorul si sa te simpti ca si cum ai dormii intr-o gradina cu flori ,
Si pentru ca de curand am decis sa schimb cateva nuante de culoare in dormitor ,am ales culoarea mov, o culoare placuta care mie imi place foarte mult .De aceea am ales catev alenjerii pe culoarea mov si asi vrea sa imi spuneti voi care vi ve pare cea mai frumoasa sa  ma pot hotari la un model doua.
Am ales sa fac cumparaturi de pe siteul CUMPARMISIM,
 De ce am ales acest magazin ?....Pentru ca am mai cumparta de aici , pentru ca aici gasesti tot ce doresti pentru casa ta , pentru ca au produse minunate cu multe promotii si preturi forte mici.Aici poti gasii produse chiar si 1+1 gratis,poti beneficia chiar si de transport gratuit la o anume suma ,pentru ca poti platii atunci cand primesti coletul , pentru ca primesti foarte rapid comanda si pentru ca sunt cele mai minunate produse.
Iar acum in aceasta saptamana ai o mega promotie unde vei primii 2 perne antialergice penru orice comanda care contine  o lenjerie sau o cuvertura .Deci cu siguranta nu trebuie sa ratati aceasta promotie.


Si pentru ca va spuneam ca vreau sa schimb lenjeriile si am ales culoarea mov si magazinul de unde pot cumpara cu mare incredere lenjerii de pat moderne de la cumparamisim , o sa pun cateva imaginii din care sa ma ajutati cu cateva idei si sugestii cu ce asi putea alege ,sau ce ati alege voi .
Pentru inceput am ales aceasta lenjerie mov cu flori
Am les aceasta lenjerie din doua motive sau poate trei , in primul rand am ales pentru ca este cu mov , in al doilea rand am ales pentru ca are flori , flori ce aduc vara in casa ta iar in ultimul rand  are un pret super tare ,doar 149 lei redusa  de la pretul initial de 200 lei .Imi place atat culoarea cat si modelul ,imi place ca este 100% bumbac ,imi plac pernele dreptunghiulare .Este o lenjerie ce nu iese la spalat  nu se amesteca culorile si se calca foarte bine , eu am cumparat si stiu ce va prezint .

Si pentru ca movul vine foarte bine cu alb am ales o alta lenjerie alba cu fluture mov 
O lenjerie foarte frumoasa si foarte eleganta .Culorile sunt minunate .Este o lenjerie in format 3D pentru 2 persoane , din bumbac in combinatie cu poliester ,se spala la 30 de grade si se calca la  maxim 130 grade ,atentie......nu folositi inalbitori .
Este o lenjerie foarte frumoasa iar oferta este si mai mununata , poti cumpara 2 lenjerii din acest timp si vei achita doar o singura bucata , pentru ca acum aceasta lenjerie este la oferta de 1+1 gratuit la pretul de 179 lei doua bucati .( NU ESTE NEVOIE SA CUMPERI DOUA LENJERII IDENTICE PENTRU A BENEFICIA DE OFERTA 1+1GRATIS).

Si pentru ca foarte multe lenjerii de pat moderne de la cumparmisim au tot felul de oferte si reduceri care mai de care mai atragatoare am mai gasit un model de lenjerie foarte frumos tot de culoare mov pentru ca azi am zis ca voi prezenta lenjerii de culoare mov cu exceptia lenjerii din camera copilului ce va avea o alta culoare si bineainteles un model superb de copii.
Lenjeria de care va vorbeam mai sus este aceasta lenjerie mov deschis 

O lenjerie care face parte  tot din oferat 1+1 gratis si care este confectionata din bumbac satinat si care contine 4 piese. Din aceasta categorie de produse poti alege o multime de  modele care se incadreaza la promotia de 1+1 gratis la pretul de doar 139lei petru 2 bucati cumparte. Cea mai tare oferta din acest sfarsit de primavara .
Si pentru ca va spuneam si de o lenjerie de copii ,am zis sa nu uit si sa va prezint si o frumoasa lenjerie de copii
Care si acest model face parte din oferta de 1+1 gratis la pretul de 149 lei pentru 2 bucati cumparate.
Este o lenjerie de 2 persoane , cu un imprimeu foarte frumos si foarte adorat de copii, culorile sunt superbe .Pentru  o lunga durata a culorilor vii va recomandam sa spalati lenjeria la maxim 30de grade si sa nu folositi inalbitori .Se calca foarte bine la maxim 130 de grade .
Eu va recomanda cu mare drag acest site  pentru ca am cumparat de aici si cunosc produsele , sunt produse de calitate la preturi minunate si mai mult gaseti oferte foarte bune si de care poti profiat din plin .mai ales ca majoritatea produselor sun la catergoria de oferte 1+1 gratis .De ce sa platesti 150 de lei pe o lenjerie cumparta dintr-un magazin de la coltul strazii sau cine stie de unde din alta parte ,pe cat avreme aici poti foarte usor sa achizitionezi 2 lenjerii de bumbac foarte bune care nu ies la spalat ,nu se amesteca culorile cu doar 150 de lei sau si mai putin .
Va lasa sa va aruncati privirile in acest site si sa va hotarati ce sa comandati ,eu am  facut acest articol pentru a va cere o idee in ce alegere sa fac pentru achizitia noilor mele lenjerii.


9 comentarii:

  1. wow, cat sunt de frumoase! spor la cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe lenjeriile pentru pat de la Cumparamisim

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe lenjeriile pentru pat de la Cumparamisim

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt o mare fană a acestor lenjerii. Sunt foarte calitative si modelele alese sunt deosebite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai mare dreptate , cred ca sunt cele mai bune lenjerii din comertul online

      Ștergere
  5. Sunt superbe.Se vede ca sunt de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sant calitative si voi comanda si eu una!

    RăspundețiȘtergere

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...