sâmbătă, 14 mai 2016

OOTD - Hainele Rosegal

Bun gasit !
In urma cu ceva timp va spuneam ca urmeaza sa fac noi cumparaturi de pe un site nou gasit intamplator cand cautam ceva haine.Ei bine , am plasat comanda iar acum cateva zile am primit si coletul , care a ajuns foarte repede prin intermediul unei firme de curierat.Si pentru ca timpul a fost cam urat si a plouat nu am reusit sa facem si poze,dar cum am print un pic timpul mai bun am profitat si am facut poze sa va aratam si voua ce haine am primit si sa ne spuneti parerea despre ele , pentru ca noi nu avem nimic de comentat la adresa lor .
Am comandat o GEACA NEAGRA BARBATEASCA foarte frumoasa care vine forte bine .Materialul este destul de bun ,se inchide cu fermoar iar maneca se inchide cu capse.La guler in interior cat si  banta  de jos este elastica .





Este foarte chic si la moda ,Pretul ei este destul de bun si va pot spune ca isi merita banii din plin, costa doar 23,94$ avand o super reducere de 31% din pretul ei initial de 34,68$.Aceasta reducere va mai fi valabila doar pentru cateva zile.Doar pana la data de 21 mai 2016.


In colet am mai avut si o PERECHE DE PANATLONI sport pentru barbati .Acesti pantaloni pot spune ca nu sunt doar frumosi sunt minunati , Materialul din care sunt confectionati  este un amestec de poliester cu bumbac,sunt minunati , nu se face genunchi si nici nu se lasa cum sunt alti pantaloni .

 Culoarea este destul d eplacuta,am vrut sa combin negru cu gri mai deschis incat ,pantalonii sa nu fie nici prea deschisi nici prea inchisi la culoare si am ales acest gri inchis care este foarte frumos.

 La mijloc au o banta  elastica care are ajustat un snur .

 Pretul lor a fost destul de bun si cu o reducere destul de mare .Am platit pentru ei doar 12,97$ din pretul lor initial de 32,22$.M-am bucurat destul de mult pentru ca am gasit aceasta reducere  de 60% .pentru ca nu am irosit banii si am dat pe un produs deosebit de frumos.Mai mult imprimeul de pe picioare este destul de wow,este cauciucat si nu se duce la spatalat daca folositi un program mic pentru aceste tipuri de imprimeuri .

O data cu aceste haine am zis sa vad cum sunt si decorurile pentru  pereti. Si am achizitionat un set de FLUTURI 3D PENTRU DECOR ce va poate face camera mai zambitoare si poti crede ca ai aceste insecte minunate in casa ta .

Sunt foarte colorati si foarte frumosi , se aplicata atat pe perete cat si pe dulap,tv, laptop ,telefon cat si pe frigider,avand ca si sistem de lipire atat magnet cat si banda dubla adeziva




 Dupa cum puteti vedea ,sunt foarte bine lipiti si cu greu se mai dezlipesc,Vin in set de 12 bucati 3D si sunt disponibili si pe mai multe culori ,atat multicolor cat si pe o singura culoare.Eu am ales multicololor pentru ca imi plac mai mult .

 Am pus atat pe perete cat si pe usile dulapului ,sunt foarte simpatici si pe viitor voi mai comanda cateva seturi.



Prima oara cand i-am vazut nu credeam ca sunt asa de frumosi vazand ca are si un pret foarte mic de doar 1,52$ cu o reducere de 49% din pretul initial de 2,98$.Iar il alte siteuri sau vanzarile online acest set poate depasii chiar si 5-6$,In momentul cand am vazut pretul mic am zis ....oare sunt ok ?....oare sunt facuti de hrtie ?....oare la prima atingere se vor rupe??....Dar se pare ca m-am inselat, in momentul cand am primit coletul, parerea mea s-a schimbat si s-a schimbat in bine ,acesti fluturi sunt nu doar frumosi ,sunt minunati si ii recomand cu drag tuturor pentru a da o pata de culoare camerei dumneavoastra sau a copiilor.

9 comentarii:

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...