marți, 17 mai 2016

OOTD - BLUZELE DE LA SHEIN

Bun gasit! 
In urma cu cateva saptamani scriam ACEST ARTICOL si va spuneam ca urmeaza sa comand acele doua bluze prezentate in articol..
Am primit si comanda dar din cauza timpului urat si a unor probleme aparute pe neasteptate nu am reusit sa va arat ce am primit .Dar azi am facut cateva poze ,cu noile mele haine sa va arat si voua ce am primit .Imi pare rau ca nu am putut face pozele afara din cauza ploii ,dar au iesit bine si in casa .
Am primit doua bluze minunate .Una dintre ele este chiar aceasta bluza roz .

 O bluza foarte frumoasa  ,bine imi place mie ,acum nu stiu daca toata lume o place , nu toti avem aceleasi gusturi .....,dar toti care au vazut bluza au spus ca este minunata.


Este o bluza foarte placuta , o bluza care o poti purta atat la pantaloni cat si la o fusta,este o bluza pentru vara ce se poarta pe umeri .O bluza vaporoasa dintr-un material superb care se calca foarte bine si nu trebuie sa te chinui cum mai sunt unele haine,care calci intr-o parte si se sifoneaza in alta.

Imi place foarte mult si broderia rosie de pe bluza , care da un efect wow bluzei , si care este si la moda.Atat la umeri cat si la maneci are  la baza un elastic ce permite intinderea atat cat doriti .mai jos mai sus pe umeri .


Broderia  se poate observa aici cat este de frumoasa si  cu cata pasiune a fost facuta.



 Aici se poate vedea bluza si de la spate , se poate vedea destul d ebine ca broderia din fata este prezenta  si la spate .Asa ca nu va faceti griji ...bluza nu arata bine doar din fata ci si din spate.

Eu sper sa va placa si voua aceasta bluza , iar daca si voi o vreti o puteti gasii pe site mai sus la superbul pret de doar 22,99$ .Eu am gasit oferat asta si am profitat din plin de ea , pentru ca pretul real al bluzei fara reducere este de 35,98$...Asa ca ...eu zic ca se merita .





Si asa cum va spuneam am comandat 2 bluze .Una fiind cea de mai sus care tocmai ati vazut-o iar  cea de-a doua este ACEASTA BLUZA ALBA 
 O bluza fara maneci ,care are atasate cateva franjuri atat la maneci cat si in lateral, este confectionata dintr-un material elastic ce are in compozitia sa mai mult bumbac ce permite ajustarea ei pe corp.Este ideala pentru vara.Este lejera si foarte frumoasa.



Se poate purta atat de bine cu blugi sau pantaloni lungi cat si cu fusta sau pantalon scurt .Se spala si se calca foarte bine , nu se sifoneaza la spalata iar  la calacat este floare la ureche .

Eu am indragit foarte mult acest tip de bluza si paote ca mai sunt persoane carora le place acest tip de bluza si de aceea am vrut sa va arat si voua cum este si dece nu sa o si comandati acum cand stiti cum arata si in poza reala nu doar de pe site .
Eu recomanda tuturor aceste produse sunt foarte frumoase si minunate , sunt exact asa cum le vedeti si pe site , primiti cea ce comandati si nu aveti motive sa va faceti griji  atat timp cat va masurati corect dimensiunile si nu luati la intamplare .
Aceasta bluza a costat destul de putin , doar 13,99$ redusa de la pretul initial de 21,99$, aproape 50% reducere.Se poate gasii atat pe culoarea alb cat si pe gri ,iar ca si dimensiuni sunt multe pentru toata lumea.
Sper ca v-au placut bluzele mele .Astept sa imi spuneti si voi parerea voastra despre ele.

2 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase aceste doua bluzite si iti vin foarte bine. Acum ma uit la pretul lor de pe site.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sant superbe alegerile si voi cauta si eu sa imi cumpar ceva!

    RăspundețiȘtergere

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...