vineri, 20 mai 2016

Am nevoie de un hosting !

         De vreo 2 ani utilizez acest blog , un blog care cu greau am invatat sa il folosesc , nu ma pricep prea bine la tot ce tine de setarile lui , sunt unele lucruri care inca nu le cunosc prea  bine dar incet ,incet uneori  le dau de cap .Acum doi ani vedeam tot felul de bloguri la multe prietene si imi placea tare mult sa am si eu unul sa pot sa scriu in el tot ce doresc .Nu stiam cum sa il fac ,nu stiam cum trebuie sa postezi in el, nu stiam nimic .Dar am avut o prietena virtuala foarte amabila care a avut placerea de a ma ajuta cum sa creez un blog , cum sa postez un articol,cum sa postez o fotografie un video.Si incet incet am reusit sa ma descurc singura fara ajutorul nimanui.Recunosc , ca uneori mai intreb cate ceva  unde nu ma pricep.Acum dupa 2 ani de  cand folosesc acest blog ,va pot spune ca nu trece o ora fara sa intru pe el, fara sa mai adaug ceva.A devenit o parte din viata mea.Dar ma gandesc ca acest lucru nu cred ca va dura toata viata , imi este frica ca intr-o zi sa nu cumva sa ma trezesc ca nu mai este , fiind un blog gratuit se poate intampla orice.Asa ca m-am decis sa il schimb  in domeniu . Acum 2 zile am tot inceput sa caut pe internet firme de  la care asi putea achizitiona o Gazduire Web .  Intamplator am gasit un site a unei firme care se ocupa cu asa ceva .
Este vorba de Gazduire Enterprise  unde am gasit preturi foarte bune .Si am decis ca este timpul sa am ce imi doresc.Asa ca in curand imi voi implinii visul de a avea o Gazduire Web  buna si foarte ieftina.
Am vazut preturi care m-au impresionat fata de alte firme care imi cereau poate si dublu ca pret si nu aveau atatea facilitati .
Oare va intrebati de ce Gazduire Enterprise ?
O sa va  spun cateva din motivele pentru care am ales aceasta firma/
-in primul rand se face transferul site-ului tau GRATUIT
-metode de plata sigure
-uptime garantat
-cloudflare integration
-control panel specializat
-programe de fidelitate pentru clienti
si multe alte facilitati .
Eu am ales
tu ce mai astepti?Vrei sa ai gazduire web ieftina si de buna calitate ? Apeleaza cu incredere .Nu vei regreta ca ai ales aceasta firma .Aici gasesti persoane specilaizate si foarte amabile care te vor ajuta in orice moment cand intampini cate o problema.
In curand blogul meu va avaea o casuta nou nouta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...