marți, 17 mai 2016

Voi ati auzit de ROMWE?

De ceva timp am descoperit un nou site  interntional cu haine  superbe de unde am si comandtat atunci o bluza , care este superba si care are un material foarte bun.De aceea azi m-am hotatrat sa mai plasez o noua comanda .De data asta am ales aceasta ROCHIE ALBA .
De cum am vazut aceasta rochie pot spune ca nu am mai putut lua ochii de la ea, mi se pare ca este o rochie la moda, iar stilul ei casual-elegant este superb.Este o rochie lejera ideala pentru vara ,este fabricata din poliester .
Este o rochie care o poti purta atat la birou cat si la  unele iesiri ,Imi plac foarte mult buzunarele ajustate in lateralul rochiei  cat si culoarea .Are ca si sistem de inchidere un fermoar la spate iar la mijloc o banta ce se leaga foarte frumos la spate ,

Lungimea este una medie ,nici prea scurta dar nici prea lunga , este tocmai potrivita .Imi place si culoarea cum va spuneam un pic mai sus , imi place pentru  ca este alba si o poti asorta cu orice culoare de pantofi , imi place pentru ca este o culoare placuta si foarte la moda , Mie imi plac culorile in alb si negru .De aceea majoritatea produselor cumparate sunt albe , negre sau combinate ,uneori daca imi place ceva foarte mult mai schimb culoarea.

Voi ce parere aveti d alegerea mea? Va place aceasta rochie? Daca da o puteti gasi AICI  la un super pret de doar 17,99$ avand o reducere foarte mare de peste 50% din pretul initial de 40.99$.Eu cred  ca ma facut o alegere destul de buna,atat la tinuta cat si la pret .Puteti profita si voi de aceasta oferta .Si daca nu sunteti siguri de marimea care va trebuie  va dau un sfat.....masurati-va inainte sa comandati un produs.Doar asa poti alege marimea potrivita .
Va doresc o zi minunata !

6 comentarii:

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...