vineri, 1 iulie 2016

TRICOURILE SHEIN

Bun gasit !
   A venit si luna iulie,  incet ,incet ne pregatim de concediu . Intre timp ,pana va venii ziua in care sa plecam in concediu am zis sa mai fac cateva  cumparaturi.
Dar sunt cam nehotarata si nu prea stiu ce sa stiu sa aleg .Asa ca am zis poate ma ajutati voi sa aleg ceva.As vrea  sa va arata cateva produse care mie mi-au placut ,dar ar trebui sa ma decid asupra unei singure tinute , dar nu stiu care tricou sa aleg.
Acesta este primul TRICOU care l-am ales  dintr-o lista intreaga.Dar acesta se potriveste de minune masurilor mele.
Este un tricou drgut , are o culoare placuta si foarte potrivita pentru vara .Iar cel mai mult imi plac franjurile de la baza gatului cat si portiunea brodata.Este confectionat din poliester si are si un pic de intindere .Pretul este destul de bun doar 12,99$

Un alt TRICOU ales de mine este si acesta. Un tricou chic  care imi place enorm cum cade pe un umar.Culoarea destul de placuta , ideala pentru vara , pentru ca fiind vara si foarte cald este indicat sa purtam haine cat mai deschise la culoare .
 Este confectionat din bumbac si este si foarte elastic.Pretul destul de bun ,doar 17,99$ redus de la pretul sau care inainte era de 27,99$.
 Tot acest model iti poti gasii si pe o alta culoare ,la fel d efrumoasa si foarte deschisa , il puteti vedea in imaginea de mai jos

Tot ce vreau eu sa ma ajutati sa combin mai bine unul din cele trei culori de mai sus cu aceasta pereche de PANTALONI SCURTI DE BLUGI .
Pantaloni la moda si tot o data foarte frumosi si lejeri .Imi place foarte mult modelul dar si culoarea fiind foarte deschisi .Sunt ideali pentru vara Imi place ca are si cateva ruptruri ca na...tot sunt la moda blugii rupti fie ei lungi sau scurti si un alt aspetc imi plac pentru ca nu au talia foarte inalta , este undeva la mijloc , nici prea inalta dar niic prea joasa.Sunt superbi , iar pretul destul de mic, doar 15,99$.
Asa ca ...dragi prieteni ce va rog eu sa ma ajutati cu o idee .... Cam ce tricou din cele afiste mai sus credeti ca se potriveste cel mai bine cu acesti panatloni ..
Promit ca voi tine cont de parerile voastre si va invit cu drag si pe voi la cumparaturi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...