marți, 12 iulie 2016

Peria de par electrica

Buna dimineta!
Desii aseara am adormit foarte tarziu , cred ca era ora 3 jumate ,m-am trezit foarte devreme si m-am trezit cu chef de noi cumparaturi.Am o mare problema cu placa de par , trebuie sa o folosesc zilnic ca de nu parul meu sta in toate directiile, Asa ca m-am hotarat sa renunt la placa de par in favoarea unei perii de par electrice despre care am auzit doar cuvinte de lauda.

Am inteles ca o poti folosii chiar si la 200grade pentru ca nu afecteaza si nu arde parul.

Dupa cum vedeti se poate comanda pentru orice fel de priza .


Am vazut aceasta la TV intr-o reclama minunata dar pretul era de 4 ori mai mare decat aici .Nu am crezut ca poate indrepta parul asa de bine cum o face si placa de par , dar ieri o prietena a zis ca o recomanda cu tot dragul pentru ca este foarte buna si isi merita banii.

Asa ca am ascultat de prietena si azi m-am trezit cu gandul la aceasta perie pentru a o comanda si a o primii cat mai repede posibil, pentru ca am mare nevoie de ea.

Mergem pe recomandari de la persoane care au folosit-o  si sper sa imi fie de mare folos. Dar oare voi stiti ce pret are aceasta perie?  Ei bine!.... o sa va spun eu pretul adorabil al acestei perii , pretul ei intreg este de 29,84$ dar acum are o mega reducere si o poti achizitiona cu doar 7,84$  . Va tin la curent cand o sa primesc peria.

Tot in aceasta comanda cu peria electrica am ales si acest ceas silver care are curea metalica . Imi place foarte mult ca este mare si foarte frumos.
Eu am ales silver , o culoare placuta , mie un aimi place aceasta culoare dar parerile sunt impartite , unora le place altora nu , dar ca sa fiu pe placul tuturor  am pus imagini si cu alte culori .

De exemplu si aceasta culoare gold este superba , dar mie mai mult imi place pe silver . Este un ceas genul celor barbatesti care are curea metalica si este si foarte mare, caesurile mari sunt la mare cautare si mai ales acestea care au curea metalica.
 Imi place atat modelul cat si pretul lui foarte mic doar, 3.16$, Un pret foarte tare!

Dupa cum vedeti vine foarte bine la mana , fie simplu sau alaturi de o bratara frumoasa. intr-un cuvant este ......minunat .

Am vazut ca se poate comanda si pe negru  sau golden rose , doau culori frumoase , chiar nu am vazut asa negru pana acum , Eu am o intrteaga colectie de ceasuri dar acesta chiar lipseste din colectia mea, Mai am asa cu aceasta curea metalica dar alt model  si acest model imi place foarte mult.

Daca are cinev acaest model va rog sa imi spuneti cum este , va place alegerea mea? Credeti ca am facut o aleger buna  ca am ales culoarea silver?   Dar peria ? ce parerea veti ?
Astept impresiile voastre pana voi primii coletul ,iar apoi o sa vin aici sa va spun si impresia mea despre aceste produse superbe si foarte ieftine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...