luni, 4 iulie 2016

ROCHITE DE VARA DE LA CHOIES

Bun gasit !
Azi 4 iulie o zi racoroasa de vara  cu putina ploaie .Aveam nevoie si de putina racoare.
Asa ca daca tot este racoare am ales sa ajut o prietena pentru as cauta cateva tinute pentru un eveniment foarte frumos, o nunta unde va fi nasa.Si este in dilema cu alegerea rochiilor pe care le va purta in acea seara minunata.
Tot a cautat prin magazine si nu a gasit nimic sa ii placa  , ea vrea ceva mai deosebit ceva mai sofisticat.Eu m-am oferit sa ii arat cateve modele superbe de pe un nou site international de haine minunate si foarte ieftine doar aici pe CHOIES unde poti gasii haine foarte frumoase ,calitative si foarte ieftine.
Imi place foart emult aceasta ROCHITA NEAGRA din dantela fina , de marime medie.Este o rochita simpla si tot o data foarte eleganta.


Frumoasa si foarte eleganta poate fi a ta doar pentru suma de doar 19,90$
 Intre timp tot cautand pe site am gasit o superba ROCHIE LUNGA multicolora.  Foarte frumoasa si eleganta la pretul de doar 31,90$




 Un alt produs produs vestimentar  este o minunata ROCHIE LUNGA disponibila in trei culori frumoase de vara.
O rochie superba de seara cu spatele gol  la doar 22,99$. Ideala pentru petrecerile  de seara.

Va doresc cumparaturi placute pentru ca aveti de unde sa alegeti .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...