luni, 11 iulie 2016

O noua comanda primita de la wholesalebuying

Bun gasit !
De cateva zile am fost cam absenta ,dar asa se intampla cand avem copii si mai ales cand vacanta a venit.Ne bucuram cu drag si de vacanta.Acum cateva zile am primit un colet cu cateva produse minunate . In special imi place aceasta forrma de silicon pentru taiat fructe care m-a ajutat sa  ii fac fetitei mele o farfurie mununata cu legume si cascaval ,Inainte nu manca nici branza telemea sau cascaval.Acum de cand avem aceasta forma minunata o folosim si pentru a face mini sandwichu-ri minunate si foarte atragatoare.

Am ales aceasta forma special pentru fructe, dar am vazut ca poti face la fel de bine si mini sandwichu-ri superbe pentru copii pretentiosi.

 Am pus atat pe bete de frigarui cat si pe bat de scobitoare , iar farfuria a ramas goala imediat.Este foarte usor de folosit , incat il poate folosii cu mare usurinta si un copil.Iar masa de dimineata sau gustarile dintre mese au devenit o superba joaca in taierea fructelor a legumelor sau a cascavalului.
 Acum copilul meu mananca cu mare drag si asata ma bucura foarte mult .


La fel de frumos s-au taiat si fructele , si au avut  forme minunate , iar noi mancam fructe mai multe ca deobicei.De fiecare data cand fetita vrea fructe , isi ia forma si incepe sa taie tot felul de forme care mai de care mai atragatoare.
Dupa cum vedeti si in imagini fructele ,legumele si cascavalul este de nerefuzat , iar asta doar cu ajutorul acestei minunate forme care a costat o nimica toata , doar 1,55$. Unde mai gasesti asa ceva ieftin si bun?
Tot in acest colet am mai avut cateva produse, de data asta cateva produse vestimentare care as vrea sa vi le arat si voua. Unul dintre produsele comandate este o fustita superba multicolora

Este o fustita foarte frumoasa genul fustitelor tutu , fiind confectionata din tull  foarte frumos colorat si foarte vesel.  Fustita este confectionata doar din bucati de material necusute intre ele, iar la mijloc are o banta elastica din satin . Este superba si foarte , foarte frumoasa.


 Fetita mea este foarte incantata de aceasta fustita si de modelul ei minunat , incat am realizat o multime de fotografii .Ii place foarte mult sa se invarta , pentru ca atunci fustita pare ca o umbrela  viu colorata si larg deschisa

 Este dea dreptul minunata si foarte frumoasa, O recomand cu darg tuturor fetitelor .


Iar pretul ei a fost foarte, foarte mic , doar 3,31$

Un alt produs primit este o rochita gri foarte frumoasa, dar se pare ca pentru fetita mea este mai mult o bluza, desii are marimea ei , este mica ca rochita , dar am gasit metoda ideala de a o folosii ca si bluza.
 Este foarte frumoasa si vine foarte bine atat la colanti cat si la pantaloni scurti .Este minunata si a costat destul d eputin , doar 2,65$ si se poate gasii si pe culoarea alb .
 Imprimeul este fabulos fiind cu cel mai iubit persoanj din desene animate  iubit si adorat de totii copii cat si de adulti ,, minunata Minnie Mouse.
Este elastic iar la spate are o superba fundita ce da un design superb acestei bluze/rochite.Daca o vrei si tu pentru fetita ta , eu o recomand cu mare drag ,este minunata atat ca pret dar si ca material fiin din bumbac.
Iar ultimul produs din colet a fost o bluza gri de dama destul de frumoasa.
 Este foarte draguta si lejera.Imi place foarte mult culoarea si broderia de la baza umerilor care este dea dreptul superba  si foarte potrivita pentru vara .



 O recomand cu drag  pentru ca si pretul este destul de mic doar 3,50$ ,fiind foarte ieftina si foarte frumoasa a ramas sold 0 .dar nu este nici o problema cu siguranta va revenii in stoc foarte repede .
VA DORESC CUMPARATURI PLACUTE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...