luni, 22 august 2016

OOTD- BLUZA SHEIN

Bun gasit dragi prieteni !
A trecut si mult asteptatul concediu , a trecut si vara si se pare ca toamna incepe sa se instaleze deja . ....cel putin la mine in oras , un oras de munte .
Dar cu toate astea vreau sa ma fac ca nu vad toamna care bate la usa.Inainte de concediu am plasat catevacomenzi de haine si alte chestii minunate de pe mai multe site-uri  internationale.
Am primit si aceasta BLUZA superba .Ce e drept am comandat o marime mai mare decat aveam nevoie .Dar nu prea se observa chiar asa de mult .

Este o bluza superba .este foarte lejera potrivita de minune pentru vara .












Este o bluza foarte frumoasa pe care am indragit-o de cand am gasit-o pe site .Imi place foarte mult si culoare , si modelul dar  nu in ultimul rand si pretul mic de doar 6,89$ o super mega reducere .



Este confectionata din poliester , o poti gasii in mai multe marimi .O poti purta atat la pantaloni lungi sau scurti cat si la fustite .Mie imi place foarte mult si o recomand tuturor persoanelor care vor o bluza unicata si speciala , pe care nu o pot gasii in orice magazin .Aici este bluza pe care si tu o poti achizitiona la supe pret .CUMPARATURI PLACUTE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...