marți, 23 august 2016

PERIE ELECTRICA SAU PLACA DE PAR

Bun gasit !
Azi am decis sa va arat cum si cu ce am decis sa schimb placa de par.  Da ....am decis ca sa schimb placa de par pentru ca o folosesc zilnic si deja dupa ce ca imi cade foarte mult par ....de la placa imi cade si mai mult  si de ce sa nu recunosc este si ars pe la varfuri .Asa ca intr-o zi am vazut o prienetna  ca a postat un articol despre PERIA ELECTRICA si am intrebat-o daca este asa de buna ca si in reclama TV .Am avut ocazia sa primesc doar laude despre aceasta perie ..dar prietena imi spune ca nu este luata din Romania  de la cei care prezinta la Tv ..ci este cumparata de pe un site international cu produse foarte ieftine.Intamplator  cunoasteam acest site pentru ca mai comandasem produse de la ei .Am plasat comanda ...va spun ca am fost foarte incantata de pretul pe care il are aceasta perie ...doar 7,84$ in comparatie cu 50$ cat este in reclama Tv .
   Acum aveam dubii ...oare sa fie atat de buna la pretul asta? Oare chiar are putere aceasta perie sa indrepte parul asa cum o face placa de par?......Toate aceste intrebari au rulat in mintea mea pana in momentul cand am primit coletul si am decis sa testez peria.
Am avut ocazia de a imi raspunde singura la intrebarile care rulau in mintea mea pana la primirea coletului .Si ....da ..!...este minunata aceasta perie electrica .

Asa arata parul meu dimineata . ondulat ..mie nu imi place asa , mie imi place safie drept ...perfect drept , are o forma mai frumoasa si este mult mai ok drept .
In partea unde este deja drept am folosit peria electrica ...deci.....se vede foarte bine diferenta cum era parul si cum arata dupa folosirea periei de par .

 Este foarte usor de folosit .Pui cablul in priza, apesi butonul on ,apoi setezi temperatura ..care aceasta se poate seta pana la 230 grade, apoi astepti 2 minute si peria este gata pentru folosire.Nu  te arde  si nu dauneaza parului.


In doar cateva minute poti avea parul drept asa cum iti doresti fara sa mai folosesti placa de par care iti arde parul.Se foloseste usor si fara griji 


Asa arata parul meu dupa folosirea periei electrice.
Dar am zis sa testez aceasta perie si pe parul fetei mele .Tot asa intr-o dimineata ,parul fiind un pic ciufulit de cum dormise seara ,am zis sa mai facem o testare sa vedem ce iese.Asa ca am testat iar peria de par si am fost si de data aceasta foarte multumita .

Parul fetitei  cand s-a trezit din somn ,arata asa  cum vedeti in prima poza. iar dupa ce am  folosit peria arata de-a dreptul fenomenal.


Acum ,aici in ultima poza este parul fetei periat cu peria electrica .Acum va las sa studiati cu atentie pozele si sa ne spuneti si parerea voastra  in legatura cu aceasta perie ,  si daca si voi ati fi dispusi sa schimbati placa de par cu peria electrica .
Eu o recomand tuturor persoanelor care vor sa renunt ela placade par .Eu am testa-o dupa cum bine vedeti si am fost si sunt foarte multumita de acest minunat produs.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...