miercuri, 3 mai 2017

MICUL DEJUN CEL VESEL

Bun gasit !
    Dupa o lunga pauza am decis sa revin din nou pe blog si sa impartasesc cu voi din nou activitatile mele ,cumparaturile facute de pe anumite site-uri sau anumite magazine (mall-uri) sau alte activitati din viata mea.
     Azi am decis sa vorbesc cu voi si sa va spun cum am reusit eu sa  imi fac copilul sa manance cat mai multe legume......
     Stim cu totii cat de greu este sa multumim un copil in materie de mancare , fructe ,legume sau alte mancaruri greu acceptate de copii.
De mult ....cam anul trecut am gasit un site international foarte interesant cu multe produse utile noua, am decis sa cumpar cateva chestii dragute , printre care si cateva care stiam cu siguranta ca  va face gustrea de legumea a  copilului meu  mult mai dorita. Si ce credeti ....?!  Nu m-am inselat deloc....chiar a avut succes.
Am gasit o superba FORMA PENTRU OUA OCHI  in forma de iepure,  care este foarte usor de lucrat cu ea, este din silicon si merita sa oai si tu .
Pretul deloc mare  si chiar il merita ,acesta fiind de dor 3,59$, in comparatie cu multe alte produse identice vazute la TVA, acesta este identic si mult mai ieftin. Recomand acest produs tuturor mamicilor ce vor faca arta in farfuria copilului sau .
Impreuna cu aceasta forma am  luat si o FORMA WAFFLE tot din silicon la doar 2,99$, va pot spune ca am vazut aceasta forma intr-un magazin unde pretul era de 3-4  ori mai mare fat ade acesta si ca sa vedeti si voi .....aceiasi forma aceiasi calitate  , dar spre rusinea mea inca nu am folosit-o  dar o vom folosii in curand si revin cu un articol nou pentru a vedea  si voi ce forme minunate de waflle am facut , si cu ce am asortat , sa fie ciocolata , gem de fructe?Vom vedea!...
Nu stiu daca va aduceti aminte acum ceva timp de vestita razatoare vazuta la TV , care facea minuni si costa o avere ? E....eu am gasit-o la doar 6,59$ si este superba .
RAZATOAREA  este foarte buna si utila in orice moment .
Legumele vot capata o forma  frumoasa si de mai mare dragul in cat nu iti vine sa le mananci !
Totul devine minunat in farfurie si adorate de toti copii.
Finalul a fost fericit si farfuria noastra arata cam asa ......

Va recomand tuturor aceste produse, sunt minunate si utile in orice moment !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...