miercuri, 15 noiembrie 2017

Pink Boots

Welcome !


       November for me is the most beautiful moon. It is the moon in which my little girl was born. More precisely on November 14, 2017.  
      I remember quite well that it was a rainy day and quite cool. A day that changed my life a lot. 
     The day I became the parents of a lovely little girl.
Now, over the years, we have a wonderful 10-year-old lady.

       3 weeks ago, I placed an order on the ROSEGAL site where I had a pair of Pink Boots for my little girl.  
      I'm glad they just arrived a few days before my daughter's 10th anniversary. It was a great gift for her. She was really excited both in color and color.




         I highly recommend these pink boots, are the gorgeous joy, soft fabric, gorgeous color, the amazing model that comes with a white coat for cold and gloomy weather. In a wonderful word !!!
        The order arrived very quickly to us.
        If you want your feet not to feel the cold and cold winter you can order them from this ROSEGAL site.
        From the moment the stock has been exhausted, but you can follow the page because it will return to stock, or you can find a similar pattern.

Cizmele Roz 

 Luna noiembrie pentru mine este cea mai frumoasa luna. Este luna in care s-a nascut fetita mea. Mai exact in data  de 14 noiembrie 2017.
     Imi aduc aminte destul de bine ca era o zi  ploioasa si destul de racoroasa. O zi care mi-a schimbat foarte mult viata . 
     Ziua in care am devenit parintii unei minunatii de fetita.
Acum , cu trecerea anilor avem o  minunata domnisorica de 10 ani .

     In urma cu 3 saptamani am plasat o comanda pe siteul ROSEGAL  de unde am schizitionat o pereche de CIZME DE CULOARE ROZ  pentru fetita mea.  

    Ma bucr ca au ajuns  doar cu cateva zile inaintea aniversarii de 10 ani a fetitei mele. A fost un cadou minunat pentru ea. Chiar a fost foarte incantata atat de model cat si de culoare.
     Recomand cu mare drag aceste cizme de culoare roz, sunt de-a dreprul superbe, Materialul moale , culoare superba  , modelul uimitor ce vine atasat cu o blanita alba pentru vremea friguroasa si geroasa.
     Intr-un cuvand  minunate !!!
     Comanda  a ajuns foarte repede la noi .
     Daca vrei si tu ca picioarele tale sa nu simta frigul si iarna gerosa le poti comanda  de pe  acest site ROSEGAL. 
     De moment stocul a fost epuizat ,dar poti urmarii pagina pentru ca vor revenii in stoc , sau poti gasii un model asemanator. 









  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...