luni, 31 august 2015

SHEIN , bani si haine pentru tine !




Bun gasit dragii mei !. Vreau sa va povestesc cate ceva despre www.shein.com   , sa va povestesc cum am castigat eu ceva banuti si chiar haine gratuite .

Am cunoscut acest site in urma cu aproximativ 10 luni .O prietena virtuala imi tot prezenta haine de pe www.shein.com la preturi foarte mici .

Eu intreb curioasa de unde sunt hainele ce calitate au cum pot cumpara si eu aceste minunate si ieftine haine. A inceput sa imi povesteasca amanuntit despre acest site cum castiga ea hainele gratuit si pe langa mai face si ceva banuti....
Zic ...bun....merita incercat......
Am inceput prin a imi face cont de affiliat pe www.shein.com apoi am inceput sa scriu articole despre produsele lor.
Va spun ca la inceput nu credeam toata povstea auzita de la prietena mea...si am zis...nu am nimic de pierdut daca incerc .
Am scris primul meu articol despre hainute , am trimit artcolul pentru al vedea cei de la www.shein.com , am postat articolul si pe alte retele de socializare pentru a face cunoascut primul meu articol.
Dupa o perioada de timp primesc un e-mail in care sunt instiintata ca articolul meu publicat pe www.shein.com a fost aprobat si platit cu 15$.
Woww ...chiar nu imi venea sa cred .!
Asa am inceput si am scris articole despre hainele  ww.shein.com  ori de cate ori aparea cate o promotie noua.
Am avut si ghinionul  de a mi se respinge un articol...dar munca nu a fost in zadar ...am primit 500 de puncte ( echivalentul a 5$) din care imi puteam achizitiona haine foarte ieftine sau chiar gratuit.
Cu timpul ,pe parcursul acestor 10 luni va pot spune ca am castigat ceva bani si haine gratuite destul de multe .
Asa ca ....daca vrei si tu sa castigi si  bani si haine , iti poti face aici un cont nou siincepe sa faci bani doar cu  www.shein.com.
Te asigur ca nu vei regreta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...