marți, 28 aprilie 2015

Review - Lenjerii de pat Oulet

 De curand  am participat la promotia organizata de  www.blogawards.ro si    www.lenjeriidepatoulet.com si am primit una din minunatele lenjerii 5D.

Articolul meu se poate vedea aici pe blogul meu la promotia cu lenjerii d3 pat oulet .
Asi vrea sa va spun ca este una din cele mai minunate lenjerii din care am cumparat cu exceptia celor cumpartate de pe www.lenjeriidepatoulet.com .
Este o lenjerie minunata, foarte mare incat sa incadrat perfect la patul meu de 160cm,ba chiar in lateral este si un pic mai mare decat patul, cearceaful de pilota chiar a fost pe masura pilotei mele de 2.40 cm.
   Imi place ca este foarte frumoasa, nu iese la spalat, nu se sifoneaza
Recomand cu incredere acest site WWW.LENJERIIDEPATOULET.COM pentru a va cumpara cele mai minunate lenjerii la preturi foarte mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMANDA NOUA PE SHEIN.COM

Good evening to all!           I haven't written in a while and I thought it would be time to come back again. Today I placed a new orde...